Zombiespeed Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Eey is er mischien ook een game zoals GTA voor de ds Dan bedoel ik niet dat je t van boven af ziet zoals gta 1,2, advance en chinatown wars Maar net als GTA3, Vice city, San andreas enzo Zoja post hier dan ff de naam van de game en wat je er van vind ofzo Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Eey is er mischien ook een game zoals GTA voor de ds Dan bedoel ik niet dat je t van boven af ziet zoals gta 1,2, advance en chinatown wars Maar net als GTA3, Vice city, San andreas enzo Zoja post hier dan ff de naam van de game en wat je er van vind ofzo Nee, die is er niet Reageren
PowerPats Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 (bewerkt) cop the recruit is een game met hetzelfde aanzicht als bijv vice city dus waarvan je de hoofdpersoon van achter ziet. Alleen is het wel een spel met erg slechte ratings. filmpje: Bewerkt: 20 juni 2010 door PowerPats Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 20 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Eey is er mischien ook een game zoals GTA voor de ds Dan bedoel ik niet dat je t van boven af ziet zoals gta 1,2, advance en chinatown wars Maar net als GTA3, Vice city, San andreas enzo Zoja post hier dan ff de naam van de game en wat je er van vind ofzo Nee, die is er niet Ik heb op youtube wel iets gezien van COP ofzoiets hoe t ook heten mag xD Het lijkt wel op zoon free roam game Ik ga daar denk ik een beetje na kijken of je er ook autos mee kan jatten enz Anders ga ik nu maar chinatown spelen :S Reageren
Dotz Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Wat is er mis met GTA Chinatown Wars & GTA Advance? GTA1 & GTA2 kan je sowieso niet spelen op de DS. De Gameboy Color Cartridges passen niet in de DS. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 21 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Wat is er mis met GTA Chinatown Wars & GTA Advance? GTA1 & GTA2 kan je sowieso niet spelen op de DS. De Gameboy Color Cartridges passen niet in de DS. Je kan wel een flashcard kopen, en dan bijv een GBC emulator ofzo erop zetten Zo kan je via de ds gta 2 spelen Ik hou niet echt van die gta's van boven Dat maakt de missies niet echt leuk vind ik Chinatown wars gaat wel xD Btw lol die gast postte dat vna COP recruit net toen ik t aan t typen was Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.