Jump to content

[RDR] Outfits

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Hoe krijg je al die outfits zonder dat je opdrachten moet doen?

En hoeveel outfitwinkels zijn er? En zijn ze ook en Mexico?

Groeten Android.

Geplaatst:

Kledingwinkels (Tailor) kan je herkennen aan het schaar-icoontje op de kaart. Ze zitten ook in Mexico. Alleen kan je geen outfits kopen, alleen stukken stof om je outfit te voltooien. En om outfits te krijgen moet je wel opdrachten voltooien. Je krijgt ze namelijk niet gratis. Via Start > Outfits kan je zien wat je moet doen.

Geplaatst:

Ja, dat zeg ik net. Er zitten geen opdrachten bij. Helemaal zwart. Moet ik die dan nog in de winkels kopen?

Geplaatst:

Sommige krijg je gewoon in het verloop van het spel als je bijvoorbeeld safehouses koopt of stukken stof in de winkels. Uiteindelijk heeft elke outfit een opdracht ook al staat deze er misschien niet bij. Als je de naam geeft van de outfits dan kunnen we je wat makkelijker helpen.

Geplaatst:

En ik ken maar 2 outfit winkels. Één in Blackwater en één in Thieves Landing. Waar zitten ze nog meer want ik zie ze niet op m'n map. Ik heb het verhaal uitgespeeld.

Undiscovered outfit staat er, bij 2. Één heeft een lange jas, die lijkt op de Duster Coat en ééntje heeft een bolhoed of zoiets. Het zijn er 2 die geen opdrachten hebben, de rest wel. Daarmee ben ik bezig.

>>> Door Kai-ShockWave: Dubbelpost samengevoegd. Gewoon de EDIT-knop gebruiken. <<<

Geplaatst:

Ik heb even gekeken, maar er zijn er inderdaad maar twee, in Thieves Landing en Blackwater. Ik dacht dat er meer waren.

EDIT: Ik zou de Tailor (kledingwinkels) even langs gaan en alles kopen..

Geplaatst:

Dat valt mij wel weer tegen van rockstargames. Weer wijnig kleding. Ik wil net als in San Andreas. nosmile.gif

Geplaatst:

Standaard:

* Cowboy Outfit [sTART]

* Duster Coat

* Elegant Suit

* Legend of the West Outfit

* Bandito Outfit

* U.S. Marshal Outfit

* Bollard Twins Outfit

* Mexican Poncho

* Reyes' Rebels Outfit

* Rancher Outfit

* Treasure Hunter Outfit

* U.S. Army Outfit

* Bureau Uniform [100%]

Extra:

* Deadly Assassin Outfit [DLC]

* Walton's Gang Outfit [PS3 ONLY]

Geplaatst:

Je hebt ook nog de General Store in Escalara daar verkopen ze ook bepaalde stoffen. :Y

Maar bij die doelstellingen staat er toch waar je dat moet kopen? :?

@Kai-Shockwave: Die Deadly Assasin's Outfit, komt die nog later in een DLC?

Of is dat zo'n extra voorwerp bij de Limited Edition zoals dat War Horse?

Geplaatst: (bewerkt)

En ik ken maar 2 outfit winkels. Één in Blackwater en één in Thieves Landing. Waar zitten ze nog meer want ik zie ze niet op m'n map. Ik heb het verhaal uitgespeeld.

Undiscovered outfit staat er, bij 2. Één heeft een lange jas, die lijkt op de Duster Coat en ééntje heeft een bolhoed of zoiets. Het zijn er 2 die geen opdrachten hebben, de rest wel. Daarmee ben ik bezig.

>>> Door Kai-ShockWave: Dubbelpost samengevoegd. Gewoon de EDIT-knop gebruiken. <<<

Die twee undiscovered outfits krijg je in de loop van het spel, dat zijn de Legend of the West outfit en het Bureau uniform. Er zijn maar twee echte tailors winkels, maar je moet een aantal outfits gewoon bij de General Store kopen.

EDIT: Minuut te laat.

Bewerkt: door jimmiefitz
Geplaatst:

Hoe krijg je legend of the west? by my staat ie nog undiscovered

Behaal rank 10 in de 3 challanges in Singe Player. Meer info staat in de post hieronder van End Of The Riot. ^_^

@Kai-Shockwave: Die Deadly Assasin's Outfit, komt die nog later in een DLC?

Of is dat zo'n extra voorwerp bij de Limited Edition zoals dat War Horse?

Dat was een extra itemvoor de Limited Edition, dus ik denk niet dat die apart terug komt.

In de aankomende DLC's schijnen er wel weer 2 outfits te komen.

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe krijg je legend of the west? by my staat ie nog undiscovered

Dan moet je al die speciaale challenges voltooien tot level 10.

De survival challenge, master hunter challenge, etc.

Dit zijn uiteenlopende opdrachten zoals bepaalde bloemen plukken,bepaalde dieren vermoorden, etc.

Pas wanneer je van zo'n bepaalde challenge level 5 hebt gehaald verschijnt deze er ook bij. :Y

@Kai-Shockwave: Had die Outfit een bepaald nut? :?

EDIT: Kai-Shockwave was me voor.

Bewerkt: door End Of The Riot
Geplaatst:

Zijn die DLC's niet al te downloaden? Ze waren toch rond deze tijd uit, of ligt dat aan mij?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...