Jump to content

[RDR] Safehouses

Recommended Posts

Geplaatst:

Ey,

Welke safehouses zijn het beste en grootste?

En hoeveel zijn er?

Groeten Android.

Geplaatst:

Er zijn 13. Bleechers hope is de grootste denk ik

De beste hangt natuurlijk van je smaak af, ik vind die in Blackwater wel erg luxues :tu:

Geplaatst:

ja die van Blackwater is top en die van beecher's hope ook. maar die van armedillo is ook wel leuk en het pleasent house is ook wel dope

Geplaatst: (bewerkt)

Kijk op de Ingame map dan zie je The Pleasant house schuin links boven Armadillo ligt.

Je moet er heen in de eerste missie van Marshal Johnson om wat bandieten af te knallen en je gaat er ook heen in de strangers task 'Water and Honesty' Die je kunt beginnen bij een kamp die je weer kunt vinden op de weg tussen Armadillo en McFarlane's ranch.

Als je het savehouse wil bezitten moet je nadat je in opdracht van een cowboy van de strangers task(die daar naar water wil graven) het safehouse hebt gekocht moet je de papieren niet aan hem terug moet geven, waadoor The Pleasant house op je ingame map als een safehouse te zien zal blijven

Bewerkt: door vice infernusX

@android: Ik zie dat je nogal veel topics opent over dingen die je allemaal heel simpel zelf kunt opzoeken op deze site: Red Dead Wiki. Als je er dan nog steeds niet uitkomt kun je het meestal wel vinden op Youtube.

Ontopic:

New Austin Safehouses

MacFarlane's Ranch Safehouse (Hut) - Gratis (missie unlock)

Armadillo Safehouse (Kamer) - $50

Rathskeller Fork (Kamer) - $100

Thieves' Landing (Kamer) - $150

Ridgewood Farm (Afdak) - $5 per nacht (Alleen huren)

Plainview (Tent) - $5 per nacht (Alleen huren)

Pleasance House (Huis) - Gratis (Stranger missie unlock)

Nuevo Paraiso Safehouses

Irish's Shack - Gratis (missie unlock)

Escalera (Huis) - $150

Chuparosa (Kamer) - $150

Casa Madrugada (Kamer) - $200

El Matadero (Kamer) - $150

West Elizabeth Safehouses

Blackwater (Kamer) - Gratis (missie unlock)

Manzanita Post (Huis) - $400

En nog twee: (Klik niet als je niks wilt weten over het einde van de singleplayer)

Beecher's Hope (John 's kamer) - Gratis (missie unlock) Niet meer te gebruiken na "The Last Enemy That Shall Be Destroyed " (missie)

Beecher's Hope (Jack 's kamer) - Gratis (missie unlock) Te gebruiken na "The Last Enemy That Shall Be Destroyed " (missie)

Bewerkt: door jeroen.engeler
Geplaatst:

dat safehouse in het oosten van mexico met dat Dynamiet en er staat een moderne gun op het huis die je zelf kan besturen, dat vind ik wel een van de mooiste safehouses

Geplaatst:

dat safehouse in het oosten van mexico met dat Dynamiet en er staat een moderne gun op het huis die je zelf kan besturen, dat vind ik wel een van de mooiste safehouses

Me too :puh: volgens mij is het gewoon een kleine basis/post van het leger in El Matadero

aangezien er soldaten lang het huis staan, er binnen meer bedden zijn en er ook een soldaat boven bij de machine gun staat.

Geplaatst:

Zou best kunnen, nog niet aan gedacht

Toen ik die machinegun ontdekte was ik echt zo blij :klap:

Wel jammer dat er niet zoveel politie is daar, anders zou je je daar goed kunnen verdedigen :puh:

Misschien een idee voor multiplayer?

Zou best kunnen, nog niet aan gedacht

Toen ik die machinegun ontdekte was ik echt zo blij :klap:

Wel jammer dat er niet zoveel politie is daar, anders zou je je daar goed kunnen verdedigen :puh:

Misschien een idee voor multiplayer?

Zou inderdaad wel een leuk spel kunnen zijn in free mode

er zijn 2 teams: Rebellen en het Mexicaanse leger. 1 van hen moet proberen El Matadero over te nemen terwijl het andere team het dorpje beschermt voor de aanvallen en 1 daarvan kan de anderen dekken met de Machine gun en iemands anders op de daken daar tegenover kan met een Sniper de wacht houden :puh: Het Team dat het dorpje moet overnemen moet proberen de sniper en de de gast achter de machine gun te overmeesteren en via de machine gun de rest afknallen terijl de rest van hun team de stad binnenstormt :puh: ik zie het al helemaal voor me :)

Bewerkt: door vice infernusX
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...