..::Dracula::.. Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 ik heb een driver nodig voor een compu parts webcam,ik zoek al een tijdje rond,maar ik vind niks wat ik kan gebruiken kan iemand helpen? Reageren
ikt Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 ik heb een driver nodig voor een compu parts webcam,ik zoek al een tijdje rond,maar ik vind niks wat ik kan gebruiken kan iemand helpen? Als je het model geeft is het makkelijker om de goede drivers te vinden. Reageren
TomFurga Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Als je Windows7 hebt, zou ik proberen hem gewoon aan te sluiten, grote kans dat Windows zelf de bijbehorende driver(s) zoekt en vindt. Die ervaring had ik vanmiddag met de nieuw aangeschafte luidsprekerset voor m'n laptop. Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 22 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 ik heb een driver nodig voor een compu parts webcam,ik zoek al een tijdje rond,maar ik vind niks wat ik kan gebruiken kan iemand helpen? Als je het model geeft is het makkelijker om de goede drivers te vinden. het model staat nergens,sorry,ik heb windows XP trouwens Reageren
Flitskikker Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Heb je er geen CD bij gekregen? Daar staan drivers op. Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 22 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 cd ben ik helaas kwijt ik vond ergens SPCA561.SYS die ik zou moeten gebruken om de webcam kunnen instaleren,iets met aperaatbeheer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.