Phenx Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 kan iemand mij helpen, want als ik een savegame download, dan is het een .rar bestand en die kan ik niet openen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) Download WinRar. Daarmee kun je .rar bestanden mee openen. Klik hier maar! Bewerkt: 23 juni 2005 door MClaw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 page not found daarvoor heb je java nodig http://www.rarlab.com/rar/wrar35b4nl.exe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radeon Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 (bewerkt) G00gle kan ook geen kwaad met zulke dingen he! Edit door Exabyte: Don't be a smart ass Bewerkt: 24 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Ga gewoon naar: Winrar en klik daar op de eerste die je ziet op de pagina!De nederlandse! Download hem als je dan klaar bent pak hem uit daarna installeren en dan de savegame opnieuw downloaden en dan moet hij het gewoon doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Je had ook gewoon op http://filext.com kunnen kijken en dan .rar intypen. Dan geeft die site je informatie daarover en welk programma erbij hoort. Handig voor iedereen die iets niet kan openen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 dat is toch allebij het zelfde wat ik zeg en jij zegt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) ja maar wat jij zecht hebben ongeveer 5 mensen ook al gezegd. dus ik denk dat hij het antwoord nu wel heeft! wat mij betreft: laat maar rusten Bewerkt: 5 april 2007 door Ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 ja maar wat jij zecht hebben ongeveer 5 mensen ook al gezegd. dus ik denk dat hij het antwoord nu wel heeft! Ow okey srry! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.