Gobling Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Hallo medeleden, Ik ben bezig een mod aan te passen en uit te breiden. In de gamemode map staan een aantal bestanden .pwn en .amx . De .pwn heb ik aangepast maar hij blijft nog steeds de zelfde tekst ingame aanroepen. Het zelfde bestand bestaat ook in .amx helaas krijg ik deze niet open met iets om te editen. Heeft iemand een idee en tips voor me? Heb het hele forum al lopen na zoeken. Alvast bedankt. GreeZz Gobling Reageren
Beagle Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Verplaatst naar multiplayer forum. Mogelijk moet je je code nog compileren, maar heb van pawn verder geen verstand. Reageren
Remcconen Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Als je een .PWN bestand hebt aangepast, moet je nog wel compilen (F5). Daarmee controleert hij op errors/warnings en als hij die niet vindt, maakt hij er een .AMX bestand van. Reageren
Gobling Geplaatst: 22 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Als je een .PWN bestand hebt aangepast, moet je nog wel compilen (F5). Daarmee controleert hij op errors/warnings en als hij die niet vindt, maakt hij er een .AMX bestand van. Hey super had rond gezocht en toen ik thuis kwam kreeg ik dit ook te horen ja. Maar super bedankt. Reageren
Megadreams Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 (bewerkt) Mag ik even iets zeggen? Ik ben het echt beu dat jullie zo lui zijn om alles op te zoeken, dan kan ik maar 1 ding zeggen: stop maar meten met scripten ik merk zo dat als je echt simpele vragen zit te stellen die je makkelijk kan vinden op internet je echt de belangrijkste eigenschap voor een scripter te kunnen zijn niet hebt, je moet zelf kunnen zoeken, proberen en vooral doorzetten! EDIT: Sorry als dit een beetje te hard overkomt, ik besef ook wel dat je nieuw bent enzo, maar probeer eerst alles te zoeken op google of via de zoekfunctie hier of op de sa-mp wiki of forum, je zal daar zeker antwoord vinden op je vragen. Bewerkt: 23 juni 2010 door megadreams Reageren
Kwarde Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Mee eens Alleen zeg je het wel een beetje op een harde manier xD Maare, hier is de zoekfunctie: http://www.gtaforum.nl/index.php?app=core&module=search Reageren
Megadreams Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Heb daarom ook die edit gezet he. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.