Axelectric_ Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Kan iemand me het principe hier van uitleggen, lijkt me wel cool maar ik snap niet waar het voor dient. Reageren
Velaro Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 (bewerkt) Kan iemand me het principe hier van uitleggen, lijkt me wel cool maar ik snap niet waar het voor dient. Life with Playstation is een service waar je het nieuws kan lezen (via GoogleNews) en kijken welk weer het is en gaat worden. Verder kan je er ook livevideobeelden van enkele grote steden bekijken. Sony wou hiermee een nieuwe visuele en interactieve tour opgaan. Daarmee is eigenlijk het belangrijkste gezegd. EDIT: Wat een teamwork! @Hieronder: Ik meende me te herrinneren dat je ook weersvoorspellingen kon zien, maar dit kan fout zijn. Als het er niet staat bij de temperatuur zal het er waarschijnlijk ook niet zijn. Bewerkt: 21 juni 2010 door Velaro Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 21 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Kan iemand me het principe hier van uitleggen, lijkt me wel cool maar ik snap niet waar het voor dient. Life with Playstation is een service waar je het nieuws kan lezen (via GoogleNews) en kijken welk weer het is en gaat worden. Verder kan je er ook livevideobeelden van enkele grote steden bekijken. Sony wou hiermee een nieuwe visuele en interactieve tour opgaan. Daarmee is eigenlijk het belangrijkste gezegd. Bedankt voor je snelle antwoord! Nog één vraagje: waar kan je de weervoorspellingen zien? Ik kan verschillende steden zien en daar de temperatuur naast, maar dit is de temperatuur op dit moment, of niet? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Kan iemand me het principe hier van uitleggen, lijkt me wel cool maar ik snap niet waar het voor dient. Life with Playstation is een service waar je het nieuws kan lezen (via GoogleNews) en kijken welk weer het is en gaat worden. Verder kan je er ook livevideobeelden van enkele grote steden bekijken. Sony wou hiermee een nieuwe visuele en interactieve tour opgaan. Daarmee is eigenlijk het belangrijkste gezegd. Dat is alleen om het leuk te maken voor de gebruiker, het achterliggende idee is dat jij je PS3 aan de wetenschap uitleent. Als Life With PS3 aanstaat voert je PS3 constant berekeningen uit die de wetenschap graag uitgevoerd ziet. Reageren
Hayte Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Kan iemand me het principe hier van uitleggen, lijkt me wel cool maar ik snap niet waar het voor dient. Life with Playstation is een service waar je het nieuws kan lezen (via GoogleNews) en kijken welk weer het is en gaat worden. Verder kan je er ook livevideobeelden van enkele grote steden bekijken. Sony wou hiermee een nieuwe visuele en interactieve tour opgaan. Daarmee is eigenlijk het belangrijkste gezegd. Dat is alleen om het leuk te maken voor de gebruiker, het achterliggende idee is dat jij je PS3 aan de wetenschap uitleent. Als Life With PS3 aanstaat voert je PS3 constant berekeningen uit die de wetenschap graag uitgevoerd ziet. Even uitbreiden; de universiteit gebruikt de gecombineerde kracht van PS3's bij elkaar om complexe cellen berekeningen uit te voeren, en zo hopelijk medische wonders te maken. Ze doen bijvoorbeeld onderzoek naar kanker. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 21 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Kan iemand me het principe hier van uitleggen, lijkt me wel cool maar ik snap niet waar het voor dient. Life with Playstation is een service waar je het nieuws kan lezen (via GoogleNews) en kijken welk weer het is en gaat worden. Verder kan je er ook livevideobeelden van enkele grote steden bekijken. Sony wou hiermee een nieuwe visuele en interactieve tour opgaan. Daarmee is eigenlijk het belangrijkste gezegd. Dat is alleen om het leuk te maken voor de gebruiker, het achterliggende idee is dat jij je PS3 aan de wetenschap uitleent. Als Life With PS3 aanstaat voert je PS3 constant berekeningen uit die de wetenschap graag uitgevoerd ziet. Even uitbreiden; de universiteit gebruikt de gecombineerde kracht van PS3's bij elkaar om complexe cellen berekeningen uit te voeren, en zo hopelijk medische wonders te maken. Ze doen bijvoorbeeld onderzoek naar kanker. Wow, dat wist ik niet, is wel positief Maar hoe doet de PS3 dat dan? Reageren
FGras Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Moet je wel weten dat als je bij folding @ home kijkt, als je dan de medische wereld wilt helpen, dan moet je wel wachten tot het balkje op 100% staat. en dat duurt uren. Sluit je het programma af op 99% dan heeft het dus geen enkele nut ^^ Verder is het gewoon wel mooi op een FULLHD tv naar zo'n wereldbol te kijken, al zie ik het nut ook niet als je net zo goed een game kan spelen. zou wel vet zijn als die wereldbol met behulp van 3D zo als een hologram in je huiskamer kan staan. Reageren
PowerPats Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 100% congratulations, you cured cancer. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Moet je wel weten dat als je bij folding @ home kijkt, als je dan de medische wereld wilt helpen, dan moet je wel wachten tot het balkje op 100% staat. en dat duurt uren. Sluit je het programma af op 99% dan heeft het dus geen enkele nut ^^ Verder is het gewoon wel mooi op een FULLHD tv naar zo'n wereldbol te kijken, al zie ik het nut ook niet als je net zo goed een game kan spelen. zou wel vet zijn als die wereldbol met behulp van 3D zo als een hologram in je huiskamer kan staan. Je krijgt een pakket binnen, je hebt iets van 24 uur om het pakket af te ronden en zes uur is genoeg. Je kan dus tussendoor een spelletje doen of je apparaat uitzetten. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 21 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Interessant allemaal. Alleen snap ik dat van dat pakket niet echt? Reageren
gta_rulez Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Sorry voor de lichte bump. Als ik het goed heb, kan je vanuit Life With Playstation naar de Folding@Home interface switchen door vierkantje vast te houden en dan met de stick naar beneden te bewegen. Hier zie je dan een grafisch overzicht van het werk dat gedaan wordt op je PS3. Dit wordt overigens ook gewoon uitgevoerd als je het nieuws zit te checken. Je kunt je ook bij verschillende werkgroepen aansluiten die de strijd met elkaar aangaan om de hoogste resultaten te halen. Je kunt altijd instellen dat je PS3 uitgeschakeld wordt na zoveel tijd of als de werkgroep voltooid is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.