GTAisgang Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 hoi, zoals je aan de titel kunt zien weet je al wat ik wil vragen!! bijvo. ik had een senitel veranderd in een BMW M3 maar als ik instap staat er senitel hoe kan ik dit veranderen in BMW M3 Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Met een GXT Editor. Even zoeken in de modding fora of met Google en je vindt het wel. Reageren
GTAisgang Geplaatst: 22 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 welk bestand moet ik ermee openen en hoe heet het Reageren
Crypteq Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 (bewerkt) welk bestand moet ik ermee openen en hoe heet het De taal bestanden staan in de map de map ...\text in de gta sa installatiemap.Waarschijnlijk heb je je spel op de engelse taal staan, en daarom open je american.gxt. Bewerkt: 22 juni 2010 door BC7 Reageren
GTAisgang Geplaatst: 23 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 bedankt het is gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.