Jump to content

[RDR] RDR DLC

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

De dlc is sinds vandaag uit, en ik heb er nu al een probleem mee:S

Als ik in het hoofdmenu van RDR zit klik ik op Y (driehoekje voor de PS3) en dan kom ik in het DLC menu.

Ik kan daar de DLC outlaws to the end niet selecteren, omdat ik eerst mijn R* in moet voeren...

Hoe kom ik erachter wat mijn R* code is???

Geplaatst:

Je moet de DLC downloaden in de Store. Of als je in dat DLC-menu van RDR zit moet je vierkant drukken. Dan ga je automatisch naar de store.

Geplaatst:

Je moet de DLC downloaden in de Store. Of als je in dat DLC-menu van RDR zit moet je vierkant drukken. Dan ga je automatisch naar de store.

Ik heb hem al gedownload 2keer zelfs :(

vindt dit nogal irritant, want ik kan de dlc gewoon niet selecter zonder mijn R* code te moeten intikken, maar ik heb geen idee wat dat is:(

Geplaatst:

Als je hem gedownload hebt hoef je niks te selecteren. Je moet Multiplayer opstarten en daarna SELECT drukken.

Tussen de lijst met gamemodes staat can Cooperative Missions. Die moet je dan selecteren.

@ Hieronder: Hij installeert automatisch na het downloaden, standaard bi de PS3.

Geplaatst: (bewerkt)

je moet m natuurlijk wel eerst installeren :7

Ik heb toch gezegd dat ik het al 2 keer heb gedaan;) (BTW Heb een xbox maar ik had dat stuk over de PS3 controller in mijn eerste post neergezet om duidelijk te maken welke knop ik bedoelde :$ )

Bewerkt: door sancar
Geplaatst:

Je kan het ook gewoon in Xbox 360 knoppen zeggen dat verstaan de PS3ers ook wel en er zijn bovendien genoeg die RDR op de Xbox spelen op dit forum ;)

Geplaatst:

Als je hem gedownload hebt hoef je niks te selecteren. Je moet Multiplayer opstarten en daarna SELECT drukken.

Tussen de lijst met gamemodes staat can Cooperative Missions. Die moet je dan selecteren.

@ Hieronder: Hij installeert automatisch na het downloaden, standaard bi de PS3.

Euh nee ik moest handmatig op instaleren drukken.

Geplaatst:

Zoals Kai zegt je download hem. je gaat naar multiplayer druk op select dan ergens onderaan staat dan Cooperative Missions. en dan gewoon op A drukken.

Geplaatst:

Hey bedankt voor de hulp, ik d8 dat ik een r* code moest invoeren maar het was een LIVE code mijn gold is namelijk verlope xD

toch bedankt!

mvg,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...