GTAmaniax Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 in die stad links op de kaart(weet ff niet hoe die heet) rijd zon soort tram over een rails door de straten kun je deze eigenlijk wel gebruiken of er iets mee doen? want volgens mij stopt hij nooit... alv bedankt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Idd,heb er nog nooit kunnen op geraken volgens mij gaat het nie weet het ni zeker:p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 in die stad links op de kaart(weet ff niet hoe die heet) rijd zon soort tram over een rails door de stratenkun je deze eigenlijk wel gebruiken of er iets mee doen? want volgens mij stopt hij nooit... alv bedankt... Er rijdt een tram over heel het land en je kan de tram gebruiken als je alle missies hebt uitgespeelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Je kan in een geen tram gaan. En *****MARCO***** je bedoelt waarschijnlijk een trein. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) :huh: ik heb alle missies uitgespeeld (ps2) en ik kan niet die tram gebruiken en hij rijd alleen in san fierro misgien bedoel je die trijn ofzo edit: dragonmaster was me voor Bewerkt: 23 juni 2005 door marty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmaniax Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 oow ok B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Je kan in een geen tram gaan.En *****MARCO***** je bedoelt waarschijnlijk een trein. Ja ik bedoel inderdaad de trein. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 en de tram stopt ook ni al zet je er 1000 autos voor lol:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Question anserd. Laten rusten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Question anserd.Laten rusten... Sorry dat ik nog een antwoord geef maar je kan hem dan beter closen,jij bent immers een moderator. [EDIT door Lantyz: en jij niet, dus laat het slotjes zetten dan ook aan de crew over] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) Question anserd.Laten rusten... Sorry dat ik nog een antwoord geef maar je kan hem dan beter closen,jij bent immers een moderator. [EDIT door Lantyz: en jij niet, dus laat het slotjes zetten dan ook aan de crew over] Hij kan alleen slotjes zetten in zijn eigen stukje forum dus dat moet je dan ook niet zeggen Edit door Exabyte: Niet mee bemoeien. Bewerkt: 23 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Ik had gezegd laten rusten Mr. Boss. De volgende die nog zo bijdehand is om niks relevants te posten heeft een warning. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.