d0nM0NTANA Geplaatst: 12 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2010 en heb je daar coordinates van? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2010 en heb je daar coordinates van? Op dit moment niet, maar die kan ik je geven. Alleen, wat wil je dan? Aangezien de sterrenkijker hol is (en de berg waarop hij staat ook) heeft het weinig nut coördinaten te gebruiken die zich in de sterrenkijker bevinden. Dan zie je namelijk alleen Claude naar beneden vallen (en de wit-grijze binnenkant van de sterrenkijker). Het mooiste beeld geven coördinaten recht boven de sterrenkijker en een stukje van de sterrenkijker af. Zeg maar wat je wilt. Dan zal ik het regelen als ik tijd heb. Overigens geeft een mapviewer je een beter beeld van de sterrenkijker en kun je gewoon rustig kijken i.p.v. enkele luttele seconden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 12 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2010 en heb je daar coordinates van? Op dit moment niet, maar die kan ik je geven. Alleen, wat wil je dan? Aangezien de sterrenkijker hol is (en de berg waarop hij staat ook) heeft het weinig nut coördinaten te gebruiken die zich in de sterrenkijker bevinden. Dan zie je namelijk alleen Claude naar beneden vallen (en de wit-grijze binnenkant van de sterrenkijker). Het mooiste beeld geven coördinaten recht boven de sterrenkijker en een stukje van de sterrenkijker af. Zeg maar wat je wilt. Dan zal ik het regelen als ik tijd heb. Overigens geeft een mapviewer je een beter beeld van de sterrenkijker en kun je gewoon rustig kijken i.p.v. enkele luttele seconden. doe maar dat ik hem kan zien ben heel benieuwt van recht boven en als het kan ook een stukje ervan af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 OK! Ik heb ze niet standaard op mijn pc. Dus je moet nog eventjes geduld hebben. Misschien komen ze vanavond, maar reken er maar niet op. In de loop van de week zal ik ze erop zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 OK! Ik heb ze niet standaard op mijn pc. Dus je moet nog eventjes geduld hebben. Misschien komen ze vanavond, maar reken er maar niet op. In de loop van de week zal ik ze erop zetten. oke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2010 OK! Ik heb ze niet standaard op mijn pc. Dus je moet nog eventjes geduld hebben. Misschien komen ze vanavond, maar reken er maar niet op. In de loop van de week zal ik ze erop zetten. oke Ik verwacht ze vanavond . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 17 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2010 (bewerkt) OK! Ik heb ze niet standaard op mijn pc. Dus je moet nog eventjes geduld hebben. Misschien komen ze vanavond, maar reken er maar niet op. In de loop van de week zal ik ze erop zetten. oke Ik verwacht ze vanavond . oke, doe rustig aan komen ze nog? Bewerkt: 26 juli 2010 door d0nM0NTANA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA3Betalover Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2010 Zo dat weet je goed maar wat is er bijzonder daar binnen alles is niet te gebruiken daar dus het lijkt me leuk om een keer naar binnen te gaan maar als je er niks kan doen dan ja net zo iets als ghost town Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 (bewerkt) OK! Ik heb ze niet standaard op mijn pc. Dus je moet nog eventjes geduld hebben. Misschien komen ze vanavond, maar reken er maar niet op. In de loop van de week zal ik ze erop zetten. oke Ik verwacht ze vanavond . oke, doe rustig aan komen ze nog? K**Oeh vervelend, ik was je een beetje vergeten. Ik ga meteen voor je kijken, ik was de afgelopen weken op vakantie btw.. :$. Sorrie, de trainer was van de computer afgegooid en het kwam er niet van. Ik heb hem nu gedownload, als het goed is heb ik hem morgen voor je. Bewerkt: 11 augustus 2010 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2010 Ik heb ze hoor, eindelijk :$ . Onder het motto, beter laat dan nooit: Recht boven de sterrenkijker: X: -536,238220214844 Y: 550,520141601563 Z: 500,714340209961 D: Ten zuid-oosten van de sterrenkijker: X: -650,238220214844 Y: 500,520141601563 Z: 550,772872924805 D: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 12 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2010 Ik heb ze hoor, eindelijk :$ . Onder het motto, beter laat dan nooit: Recht boven de sterrenkijker: X: -536,238220214844 Y: 550,520141601563 Z: 500,714340209961 D: Ten zuid-oosten van de sterrenkijker: X: -650,238220214844 Y: 500,520141601563 Z: 550,772872924805 D: bedankt! aparte plek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Tja, je moet wel snel kijken. Meer kon ik er echt niet van maken, sorrie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 13 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Tja, je moet wel snel kijken. Meer kon ik er echt niet van maken, sorrie. ik deed print screen, kun je hem mooi bekijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Tja, je moet wel snel kijken. Meer kon ik er echt niet van maken, sorrie. ik deed print screen, kun je hem mooi bekijken Kun je die printscreen eens posten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 Voor het geval je het wil weten, je kunt ook in de afgesloten tunnels van Shoreside Vale lopen vlak achter de wegversperring, echter verder kun je ook niet lopen zonder te vallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.