TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Hallo, Ik heb laatst mijn windows 7 opnieuw geinstalleerd en nu download ik de driver alleen hij doet het niet goed want als ik die optie gebruik om 2 vensters naast elkaar te zetten word het blauw net alsof je iets selecteerd en bij venster kleur veranderen heb ik niet dat normaale wat je krijgt maar iets heel anders en dat was allemaal nog niet voordat ik w7 opnieuw had geinstalleerd. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd en dat jullie mij kunnen helpen Mvg TBOGG Reageren
Crypteq Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Hallo, Ik heb laatst mijn windows 7 opnieuw geinstalleerd en nu download ik de driver alleen hij doet het niet goed want als ik die optie gebruik om 2 vensters naast elkaar te zetten word het blauw net alsof je iets selecteerd en bij venster kleur veranderen heb ik niet dat normaale wat je krijgt maar iets heel anders en dat was allemaal nog niet voordat ik w7 opnieuw had geinstalleerd. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd en dat jullie mij kunnen helpen Mvg TBOGG Het ziet er na je huidige thema gewoon het basic thema is.Ga naar je bureaublad > Rechtermuisknop > Aan persoonlijke voorkeur aanpassen > en selecteer een aero thema http://bcubing.masterzxz.com/images/image.png Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 23 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Ja ik zie het al bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.