NoudTheMaster Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Ik kan de map waar de saves in staan niet vinden. Bij mijn documenten staat dan wel GTA Vice City User Files en ook GTA3 User Files maar geen san andreas. Bij de andere gta's had ook ieder account met windows een andere lijst met save games bij SA niet. Weten jullie waar die kan staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Heb je wel al een keer gesaved in San Andreas? Volgens mij staat hij er na de installatie al. Kan haast niet missen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 zo staat het bij de meeste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Van the Man Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Gebruik anders ff de zoekfunctie in Windows om die map te vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NoudTheMaster Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) Ja, ik de soryline zelfs al bijna uitgespeelt. En die map staat er echt niet. Die van GTA3 en VC wel. De zoekfuctie had ik ook al geprobeerd en speel je nog steeds legoland Bewerkt: 23 juni 2005 door NoudTheMaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.