Damos Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Ik heb dus sinds vandaag Fruity Loops Studio 9 en ik was benieuwd hoe alles werkt. Tenminste de basis wil ik leren dus weet iemand waar ik goede Tutorials kan vinden. Weet iemand trouwens ook of ik gelijk een wav of mp3 liedje kan importeren en deze dan remixen? Reageren
rayman2080 Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Ik ook plzzz iemand help! Reageren
BAD14 Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 (bewerkt) Ik heb er ook wel eens aan gekloot, de basis is te leren door vooral dingetjes/tutorials op Youtube etc. te bekijken en opzoeken. Voor de rest is het een zaak om genoeg (goede) geluiden te hebben die je kan gebruiken, ga het internet af voor Soundpacks waar je bijvoorbeeld een beat mee kan maken en een melodie etc. Bewerkt: 27 juli 2010 door BAD14 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.