Jump to content

[Signature] Red Dead Redemption

Recommended Posts

Geplaatst:

Hello everyone.

Ik was weer eens bezig aan een nieuwe Red Dead Redemption signature, en ik ben zeer tevreden over het resultaat. Dus ik dacht, laat ik hem hier eens neergooien om te kijken wat jullie erover denken.

reddeadredemption3.png

De enige programma's die ik heb gebruikt zijn Paint en Powerpoint. :)

Geplaatst:

Hmmm..... ik vind hem wel leuk alleen de tekst vind ik minder. Ik had de tekst er liever uit zien spatten dan dit. Het plaatje is wel leuk maar minder mooi door de tekst. Ik ben geen photoshop prof maar ik wil wel reageren.

Geplaatst: (bewerkt)

Hmmm..... ik vind hem wel leuk alleen de tekst vind ik minder. Ik had de tekst er liever uit zien spatten dan dit. Het plaatje is wel leuk maar minder mooi door de tekst. Ik ben geen photoshop prof maar ik wil wel reageren.

Zoals ik al zei, ik heb alleen Paint en Powerpoint gebruikt. :puh: Voornamelijk Paint. Effecten enzovoort kan ik dus niet gebruiken. Toch bedankt voor je reactie.

Bewerkt: door Die Hard
Geplaatst:

Ik vind het een mooie signature. Alleen de tekst ondanks Paint is toch wat minder. De tekst maakt het plaatje onduidelijk.

Verder niet veel veranderd. 5.9/10

Geplaatst:

wel knap gemaakt.

maar je hebt niet de beste achtergrond gekozen en het is onduidelijk op de achtergrond wat er gebeurt. maar verder prima 7.5/10

Geplaatst:

Hij is een beetje te donker. Door die tekst is trouwens de achtergrond ook een beetje onduidelijk. Verder is hij wel oké. 6/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...