Jump to content

HTML Template omzetten naar CMS Template


GAMEKINGZ

Recommended Posts

Beste gtaforum leden,

ikzelf heb nu een eigen clansite met daarop een normale html template en een vb forum.

Er komt een tijd dat je html beu bent met updaten en dat je het automatisch wilt laten doen.

Ik weet dat je dit kan laten doen dmv een CMS.

Dus vandaar mijn vraag wie kan mij helpen om www.timekillerz.xtreemhost.com/home template om te zetten naar een CMS template.

Voor homepage design (hopelijk kan ik hem daarna nog aanpassen) : Check Attachments (Het is een template van www.clantemplates.com)

Bij voorbaat Dank.

protek.zip

Link to comment
Delen op andere websites

Zoek je mensen om je te helpen je site aan te passen of vraag je hoe je je site kan aanpassen naar een template voor een bepaald CMS?

Mensen die mij helpen om de site om te zetten naar een cms template , als het mogelijk is een joomla cms template.

Hopelijk heb ik u hierbij genoeg geïnformeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Onderschat de professionaliteit van een content management system niet!

Deze systemen zijn vaak op maat gemaakt voor een bepaald design van een site.

Ook zijn deze vaak heel erg duur.

Heb je al eens gekeken naar Joomla, of naar Wordpress?

Ja maar ik wil graag mijn eigen design behouden aangezien ik geen andere kan vinden die ik mooi vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar ik wil graag mijn eigen design behouden aangezien ik geen andere kan vinden die ik mooi vind.

Bij Joomla kun je rustig je eigen design 'importeren'. Dat wil zeggen: je moet een aantal php-codes toevoegen, en alles op een bepaalde manier in elkaar zetten.

Is best nog wat werk!

Dutchjoomla, alles over joomla - in het NL

Tutorials en uitleg over templates van de officiële joomla site

Site met hele snelle uitleg hoe je een html-template omzet in een joomla template

Nog een uitleg, iets duidelijker welke bestanden je moet maken.

En als je googled naar 'joomla template tutorial' vind je vast meer bruikbare sites.

Als je geen zin hebt om het zelf te doen: volgende week heb ik toch (misschien) te veel vrije tijd :engel:

RoL0

Bewerkt: door RoL0
Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar ik wil graag mijn eigen design behouden aangezien ik geen andere kan vinden die ik mooi vind.

Bij Joomla kun je rustig je eigen design 'importeren'. Dat wil zeggen: je moet een aantal php-codes toevoegen, en alles op een bepaalde manier in elkaar zetten.

Is best nog wat werk!

Dutchjoomla, alles over joomla - in het NL

Tutorials en uitleg over templates van de officiële joomla site

Site met hele snelle uitleg hoe je een html-template omzet in een joomla template

Nog een uitleg, iets duidelijker welke bestanden je moet maken.

En als je googled naar 'joomla template tutorial' vind je vast meer bruikbare sites.

Als je geen zin hebt om het zelf te doen: volgende week heb ik toch (misschien) te veel vrije tijd :engel:

RoL0

Als je dat wilt doen graag.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dat wilt doen graag.

Ok! Ben er al een beetje mee begonnen.. hoop dat het goed lukt. Je hoort nog van me :engel:

Oke dan, mocht iets niet lukken contact mij dan even. Voor andere als je wilt helpen geef het even aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...