Jump to content

goede gam-pc kopen


gta0mensendood0knaller

Recommended Posts

Hoi ik heb een oude pc waar geen enkel modern spel opkan zoals gta iv cot mw 2 bbc2 en dat soort games ik wil dus een pc kopen zonder monitor toetsen bord en mius maar wel met windows 7 ultimate 64 bit mijn budget is 1000 euro ik ben beried om 20 euro meet mee te tellen maar niet meer dus wat raden julie mij alvast bedankt ^_^ ^_^

Hoi ik heb een oude pc waar geen enkel modern spel op kan zoals gta iv cot mw 2 bbc2 en dat soort games ik wil dus een pc kopen zonder monitor toetsen bord en mius maar wel met windows 7 ultimate 64 bit mijn budget is 1000 euro ik ben beried om 20 euro meer mee te tellen maar niet meer dus wat raden en het liefste een samengestelde pc voor mijn budget en geen laptops en ook geen dell alienwar laptops of vaste del computers oke dan hopelijk ben ik niet een zijkerd alvast bedankt. 0_0 0_0 0_0 0_0 0_0

Bewerkt: door gta0mensendood0knaller
Link to comment
Delen op andere websites

Aspire M7811 heb ik zelf voor 999 euro :

Aspire M7811 Legitieme Windows® 7 Home Premium Intel® Core™ i7 processor 860, 6GB DDR3 RAM, 1000GB HDD eco drive, Swap cage 2x HDD, DVD-RW (Dual Layer), NVIDIA® GeForce® GT320 1GB DDR3 DVI VGA HDMI, card reader, FireWire, 1Gb LAN, incl. USB US Int. keyboard & optical mouse, Silver/Blue bezel

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, welkom

Ik adviseer je om hier een topic aan te maken, na deze regels te hebben gevolgd (met name deze post). Dan kunnen wij je beter helpen en zal je ook meer hulp krijgen.

Die Acer zou ik in ieder geval niet kopen, die is namelijk door een bedrijf gemaakt. Die gebruiken vaak slechtere combinatie van onderdelen, en zijn ook vaak duurder.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...