Jump to content

Kan instellingen niet wijzigen

Shotyoudie

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik heb net Gta IV (zonder eflc) geinstalleerd op onze nieuwe laptop. Ik heb hem net voor de eerste keer opgestart maar ik kan de instellingen niet aanpassen.

Onderaan staat 275/122MB Dit kan niet ik moet meer hebben dan 122 MB?

Hier mijn laptop:

Rapport van Rick's computer

Uitgevoerd op 6/22/2010, 10:38:43 PM

[table=border] computer.gifComputer|Fabrikant:|Acer

|Computermodel:|Aspire 7740

|Computernaam:|HENKPC (in werkgroep WORKGROUP)

|Systeemtype:|x64 (64-bits) systeem

empty.gif

motherboard.gifMoederbord|Fabrikant:|Acer

|Model:|Aspire 7740

|BIOS Fabrikant:|Phoenix Technologies LTD

|BIOS Model:|Ver 1.00PARTTBL, versie V1.15

|Aansluitingen:|PEG Slot J5C1 for *Field processor (Vrij), PEG Slot J5C1 for *dale processor (Vrij), PCI Express Slot J6C2 (Gebruikt), PCI Express Slot J6D2 (Gebruikt), PCI Express Slot J7C1 (Vrij), PCI Express Slot J7D2 (Vrij), PCI Express Slot J6C1 (Vrij), PCI Express Slot J8C2 (Vrij)

|Poorten:|J1A2A (Serieel), J1A1 (Toetsenbord), J1A1 (Muis)

empty.gif

processor.gifProcessor|Model:|Intel® Core i5 CPU M 430 @ 2.27GHz (Quad Core)

|Kloksnelheid:|2267MHz

|Socket & Cache(s):|CPU 1, 256KB L2 Cache, 3072KB L3 Cache

empty.gif

memory.gifGeheugen|Grootte:|3765MB RAM

|Type(s):|2048MB RAM (DDR2-533 PC2-4300 266MHz, SO-DIMM), 2048MB RAM (DDR2-533 PC2-4300 266MHz, SO-DIMM)

empty.gif

harddisk.gifHardeschijf|Bestandstype(s):|NTFS (C:)

|Grootte:|584.35GB (584.35GB (C:) )

|Vrije ruimte:|509.93GB (509.93GB (C:) )

empty.gif

drives.gifStations|Type(s):|C: Lokale harde schijf, D: Onbekend

|Model(len):|C: WDC WD6400BEVT-22A0RT0 IDE, D: Optiarc DVD RW AD-7580S

empty.gif

soundcard.gifGeluidskaart|Fabrikant:|Realtek

|Model:|Realtek High Definition Audio

empty.gif

videocard.gifVideokaart|Model:|Intel® Graphics Media Accelerator HD

|Beeldprocessor:|Intel® Graphics Media Accelerator HD (Core i5) (0x0046)

|Geheugengrootte:|1754MB VRAM

|Stuurprogramma:|igdumd64.dll,igd10umd64.dll,igdumdx32,igd10umd32, versie 8.15.10.2008

empty.gif

display.gifBeeldscherm|Fabrikant:|(Standaardbeeldschermtypen)

|Model:|Algemeen PnP-beeldscherm

|Schermresolutie:|1600x900 (Breedbeeld 16:9 WSXGA)

|Kleurdiepte:|32-bits

|Frequentie:|59Hz

empty.gif

mouse.gifMuis|Fabrikant:|Alps Electric

|Model:|Alps Pointing-device

|Aantal knoppen:|2

|Aansluiting:|Overig

empty.gif

keyboard.gifToetsenbord|Model:|USB-invoerapparaat

|Type:|Uitgebreid (101 of 102 toetsen)

|Functietoetsen:|12

empty.gif

networkcard.gifNetwerkkaart|Model(len):|Atheros AR5B93 Wireless Network Adapter (Ethernet 802.3), Broadcom NetLink Gigabit Ethernet (Ethernet 802.3)

|Adressen:|IP: 94.226.235.145, MAC: 00:17:C4:E4:67:44, DHCP: 195.130.137.1 & IP: 94.226.235.184, MAC: 00:26:2D:80:CD:6C, DHCP: 195.130.137.1

empty.gif

directx.gifDirectX|Versie:|11.0

empty.gif

operatingsystem.gifBesturingssysteem|Naam:|Microsoft Windows 7 Home Premium

|Versie:|6.1.7600

|Service Pack:|Geen [/table]

info.gifGegenereerd doorfkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)

Bewerkt: door shotyoudie
Delen op andere websites

Je mag al blij zijn dat hij hem überhaupt heeft opgestart met zo'n onboard kaart. Vraag maar aan Henk of hij er een nieuwe grafische kaart in wilt doen (meer dan een 5770 zou ik niet doen), dan kan je wel fatsoenlijk spelen.

Delen op andere websites

Overheen gelezen :$

Maar helaas pindakaas dus, al zou je de settings kunnen veranderen, de game ervaring zal er niet beter door worden omdat je laptop niet beter zal kunnen.

Bewerkt: door Hayte
Delen op andere websites

Overheen gelezen :$

Maar helaas pindakaas dus, al zou je de settings kunnen veranderen, de game ervaring zal er niet beter door worden omdat je laptop niet beter zal kunnen.

Nee he, bij de winkel hadden ze speciaal een laptop met een zwaardere videokaart gepakt die Gta IV en MW2 aan zou moeten kunnen.

@wesley:Hij loopt op win7 op aero ook geen problemen en werkt gewoon snel zonder korrelige randjes ofzo.

EDIT:Bij flitskikker InfoTool staat bij adviseur niks achter videokaart.

EDIT2: Bij de winkel zijden ze dat de Videokaart en de processor aan elkaar gekoppelt is zodat de videokaart sneller word ?

EDIT3:Heb de laatste patch geinstalleerd en nu start Gta IV dus helemaal niet meer op als ik klik op play of play offline krijg ik die cd naast me muis. verder gebeurt er niks.

EDIT4:MediaMarkt Fail, ze hebben gezegt dat deze PC Gta IV aan moet kunnen en MW2. Voor en laptop van 700 euro moet dat makkelijk kunnen. Ik denk dat ik terug moet naar de MediaMarkt voor uitleg.

Delen op andere websites

Nee he, bij de winkel hadden ze speciaal een laptop met een zwaardere videokaart gepakt die Gta IV en MW2 aan zou moeten kunnen.

Verkooppraatjes en/of mensen die er geen verstand van hebben.

@wesley:Hij loopt op win7 op aero ook geen problemen en werkt gewoon snel zonder korrelige randjes ofzo.

Dat Aero het goed doet is logisch, zo slecht is de chip ook weer niet.

EDIT:Bij flitskikker InfoTool staat bij adviseur niks achter videokaart.

Deze nieuwe Intel GMA HD chipset zit nog niet in de detectieprocedure. Maar bedankt, ik heb het inmiddels al toegevoegd voor de nieuwe versie. :)

EDIT2: Bij de winkel zijden ze dat de Videokaart en de processor aan elkaar gekoppelt is zodat de videokaart sneller word ?

Ze werken wel samen, maar het wordt niet snel genoeg om GTA IV aan te kunnen lijkt mij. Anders kunnen ATI en NVIDIA wel stoppen met kaarten maken.

EDIT3:Heb de laatste patch geinstalleerd en nu start Gta IV dus helemaal niet meer op als ik klik op play of play offline krijg ik die cd naast me muis. verder gebeurt er niks.

Start op via LaunchGTAIV.exe. Rockstar Games Social Club is niet meer vereist.

EDIT4:MediaMarkt Fail, ze hebben gezegt dat deze PC Gta IV aan moet kunnen en MW2. Voor en laptop van 700 euro moet dat makkelijk kunnen. Ik denk dat ik terug moet naar de MediaMarkt voor uitleg.

Zoals ik al zei: Verkooppraatjes en/of mensen die er geen verstand van hebben.

Een laptop die dat aan kan is volgens mij wel een tikkie duurder.

Delen op andere websites

Dat hun zeggen dat de videokaart en processor samenwerken is eigenlijk noob-cake taal voor "de grafische kaart zit in de processor". Helaas is hij lang niet snel genoeg. Een nieuwe videokaart erin doen gaat ook niet want er is geen MXM slot in je laptop.

Gewoon proberen te ruilen dat ding of terug brengen en een game PC kopen. PC's zijn sowiezo beter voor games.

EDIT @ hieronder: Wát een timing. :klap:

Bewerkt: door Sprunk
Delen op andere websites

Deze nieuwe Intel GMA HD chipset zit nog niet in de detectieprocedure. Maar bedankt, ik heb het inmiddels al toegevoegd voor de nieuwe versie. :)

Mooi, want mijn InfoTool word helemaal gek. als ik nu alles opnieuw zoek zit er ineens een Intel HD Grapics video kaart in.

Start op via LaunchGTAIV.exe. Rockstar Games Social Club is niet meer vereist.

Ik start gewoon via de snelkoppeling op het bureaublad op, dan krijg ik dat kleine(soort van social club) venster waar je moet inloggen en dan kan klikken Play of Play Offline. Deze beiden werken niet.

Zoals ik al zei: Verkooppraatjes en/of mensen die er geen verstand van hebben.

Een laptop die dat aan kan is volgens mij wel een tikkie duurder.

Core i5 is ook niet persee nodig als je een Core i3 zou hebben met een betere videokaart gaat de prijs weer is stukje naar beneden.

Ik heb met Combat Arms EU geinstalleerd. Werkt perfect hoogste qualiteit 1600x900. Tewijl hij bij Gta IV nieteens kan vinden dat ik een 1600x900 scherm heb want er blijft staan 800x600.

Delen op andere websites

Combat Arms kan je met een magnetron nog spelen. Dat vergelijken met GTA IV is hetzelfde als een steen vergelijken met een waterlelie. IV zal ook niet verder zien dan 800*600, omdat je grafische kaart dat never nooit zal aankunnen.

Delen op andere websites

Combat Arms kan je met een magnetron nog spelen. Dat vergelijken met GTA IV is hetzelfde als een steen vergelijken met een waterlelie. IV zal ook niet verder zien dan 800*600, omdat je grafische kaart dat never nooit zal aankunnen.

Tsja, daar heb je gelijk in. :S Maar bedankt voor het helpen jullie allemaal. Ze hebben me bij de winkel fout geïnformeerd, dus de enigste optie is terug gaan voor uitleg.

Delen op andere websites

Ik start gewoon via de snelkoppeling op het bureaublad op, dan krijg ik dat kleine(soort van social club) venster waar je moet inloggen en dan kan klikken Play of Play Offline. Deze beiden werken niet.

Dat is geen van beide LaunchGTAIV.exe. Ga naar de installatiemap en voer daar LaunchGTAIV.exe uit als administrator.

Delen op andere websites

Dat is geen van beide LaunchGTAIV.exe. Ga naar de installatiemap en voer daar LaunchGTAIV.exe uit als administrator.

Wat heeft het voor zin als hij het spel niet eens kan spelen? :ch:

Delen op andere websites

Wat heeft het voor zin als hij het spel niet eens kan spelen? :ch:

Tja, als hij hem per se wilt opstarten. :sigaar:

Delen op andere websites

Blijkbaar hebben ze bij de MediaMarkt de foute laptop meegegeven, dus die kan ik morgen inruilen voor een andere laptop met een Core i3 en een Radeon HD5650. Kan je met deze videokaart gta iv spelen? zo ja op welke resolutie (15inch beeld)?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...