Royboow Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Iedereen heeft de laatse tijd een RDR signature, dus ik ook Reageren
GwnHugo Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Hij is wel oké, maar het lijkt net of je gewoon een afbeelding hebt genomen, er je naam op hebt gezet en er een border omheen hebt gedaan. Dat is verder niet zo erg, maar hij is ook niet echt mooi vind ik. Hij is een beetje donker en je aandacht wordt vooral getrokken naar de tekst. Dat lijk me niet de bedoeling. 6/10 Reageren
Royboow Geplaatst: 23 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Hij is wel oké, maar het lijkt net of je gewoon een afbeelding hebt genomen, er je naam op hebt gezet en er een border omheen hebt gedaan. Dat is verder niet zo erg, maar hij is ook niet echt mooi vind ik. Hij is een beetje donker en je aandacht wordt vooral getrokken naar de tekst. Dat lijk me niet de bedoeling. 6/10 je zal even goed moeten kijken, achter John zit een effect, rond de text, voor john, op john, maar wat je zegt. Hij is idd wel donker, ik haal de gaussian blur en binnenkort af en de opacity van de text wat lager, dankje voor de comments Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Ik zou die effecten wegdoen het lijkt net alsof iemand rond John heeft zitten kotsen, verder is hij wel goed, simpel maar effectief. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Ik zou die effecten wegdoen het lijkt net alsof iemand rond John heeft zitten kotsen, verder is hij wel goed, simpel maar effectief. Ben ik het niet met je eens. Ik vind het een mooie signature, wel standaard maar daar houd ik wel van. Soms hier en daar wat onscherp. Welk programma gebruik je? Want met Paint wordt ie heel onscherp. (Niet Paint.net) Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Ik zou die effecten wegdoen het lijkt net alsof iemand rond John heeft zitten kotsen, verder is hij wel goed, simpel maar effectief. Ben ik het niet met je eens. Ik vind het een mooie signature, wel standaard maar daar houd ik wel van. Soms hier en daar wat onscherp. Welk programma gebruik je? Want met Paint wordt ie heel onscherp. (Niet Paint.net) Dat ie van paint onscherp wordt is natuurlijk onzin.. Misschien sla je niet op als png en doet Paint.net dat wel automatisch of zo? Reageren
Royboow Geplaatst: 30 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 (bewerkt) Ik zou die effecten wegdoen het lijkt net alsof iemand rond John heeft zitten kotsen, verder is hij wel goed, simpel maar effectief. Ben ik het niet met je eens. Ik vind het een mooie signature, wel standaard maar daar houd ik wel van. Soms hier en daar wat onscherp. Welk programma gebruik je? Want met Paint wordt ie heel onscherp. (Niet Paint.net) Photoshop natuurlijk Ik heb een tijdje niet in dit topic gekeken, maar vind het wel eens tijd om al die punten wat aan te passen, Bewerkt: 1 juli 2010 door Royboow Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.