Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hij is wel oké, maar het lijkt net of je gewoon een afbeelding hebt genomen, er je naam op hebt gezet en er een border omheen hebt gedaan. Dat is verder niet zo erg, maar hij is ook niet echt mooi vind ik. Hij is een beetje donker en je aandacht wordt vooral getrokken naar de tekst. Dat lijk me niet de bedoeling. :puh:

6/10

Geplaatst:

Hij is wel oké, maar het lijkt net of je gewoon een afbeelding hebt genomen, er je naam op hebt gezet en er een border omheen hebt gedaan. Dat is verder niet zo erg, maar hij is ook niet echt mooi vind ik. Hij is een beetje donker en je aandacht wordt vooral getrokken naar de tekst. Dat lijk me niet de bedoeling. :puh:

6/10

je zal even goed moeten kijken, achter John zit een effect, rond de text, voor john, op john, maar wat je zegt. Hij is idd wel donker, ik haal de gaussian blur en binnenkort af en de opacity van de text wat lager, dankje voor de comments

Geplaatst:

Ik zou die effecten wegdoen het lijkt net alsof iemand rond John heeft zitten kotsen, verder is hij wel goed, simpel maar effectief.

Geplaatst:

Ik zou die effecten wegdoen het lijkt net alsof iemand rond John heeft zitten kotsen, verder is hij wel goed, simpel maar effectief.

Ben ik het niet met je eens. Ik vind het een mooie signature, wel standaard maar daar houd ik wel van. Soms hier en daar wat onscherp. Welk programma gebruik je? Want met Paint wordt ie heel onscherp. (Niet Paint.net)

Geplaatst:

Ben ik het niet met je eens. Ik vind het een mooie signature, wel standaard maar daar houd ik wel van. Soms hier en daar wat onscherp. Welk programma gebruik je? Want met Paint wordt ie heel onscherp. (Niet Paint.net)

Dat ie van paint onscherp wordt is natuurlijk onzin.. Misschien sla je niet op als png en doet Paint.net dat wel automatisch of zo?

Geplaatst: (bewerkt)

Photoshop natuurlijk :bonk:

Ik heb een tijdje niet in dit topic gekeken, maar vind het wel eens tijd om al die punten wat aan te passen,

Bewerkt: door Royboow

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...