tommeke153 Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 (bewerkt) V1. V2. Rate Aub Ik ben niet zo goed Met Sigs Maken, Maar ik heb het toch geprobeerd Deze duurde 2 uur :O Bewerkt: 23 juni 2010 door tommeke153 Reageren
Casss Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 (bewerkt) Simpel maar rustig, al vind ik die slingerende lijn een beetje overbodig en niet mooi. 7/10 Oh enne, we zijn een Nederlands forum, we verwachten dus ook dat je Nederlands spreekt. Bewerkt: 23 juni 2010 door Casss Reageren
Cabyon Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Oh enne, we zijn een Nederlands forum, we verwachten dus ook dat je Nederlands spreekt. Lol, waar staat dat in de forumregels? Reageren
FireFighter Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 (bewerkt) Oh enne, we zijn een Nederlands forum, we verwachten dus ook dat je Nederlands spreekt. Lol, waar staat dat in de forumregels? ''Br33z4h/MSN-taal (ipv. ABN' date=' denk ook aan hoofdletters en leestekens[/b'])'' Als je mij niet geloofd; GTAF Regels & Helpdesk. Ik vind de sig wel goed gelukt, ik houd wel van rustig. Mooi ingeblendt, die tekst. Valt eigenlijk weinig om op te merken. 8/10 Bewerkt: 23 juni 2010 door FireFighter Reageren
Cabyon Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Oh enne, we zijn een Nederlands forum, we verwachten dus ook dat je Nederlands spreekt. Lol, waar staat dat in de forumregels? ''Br33z4h/MSN-taal (ipv. ABN' date=' denk ook aan hoofdletters en leestekens[/b'])'' Als je mij niet geloofd; GTAF Regels & Helpdesk. Excuses. Al kan ik niet zien wat hij eerder schreef, want ik zie gewoon keurig ABN. :$ Reageren
tommeke153 Geplaatst: 23 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Oh enne, we zijn een Nederlands forum, we verwachten dus ook dat je Nederlands spreekt. Lol, waar staat dat in de forumregels? ''Br33z4h/MSN-taal (ipv. ABN' date=' denk ook aan hoofdletters en leestekens[/b'])'' Als je mij niet geloofd; GTAF Regels & Helpdesk. Excuses. Al kan ik niet zien wat hij eerder schreef, want ik zie gewoon keurig ABN. :$ Ik had het eerst in het engels geschreven want ik ben engels gewend -.-' Maarja, er is een V2 Gekomen Check 1ste Post:D Reageren
Casss Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 V2 is vele male mooier dan V1. En hier vind ik die lijnen wel mooi en ook die strepen door de hele afbeelding. Maar ik vind dat V2 een totaal andere afbeelding is dan V1, dus vind ik het eigenlijk geen V1&V2 maar meer Sig1&Sig2. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.