Jump to content

Aanvraag Signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Type: Signature (Kijk maar naar het voorbeeld)

Stijl: Kijk maar naar het voorbeeld

Grootte: Maximaal formaat, Wat is toegestaan op het forum (Kleiner is ook goed)

Voorbeeld: In deze kleuren/styling zou ik hem graag willen hebben ;)

1277290847-960.png

Tekst: GTASteffenzzz

Rand: Ja, Zoals hierboven ook is gedaan (Dat randje in de vorm en kleur om de sign heen, Als dat ermee word bedoeld ?)

Kleuren: Precies dezelfde kleuren als het voorbeeld 8)

Render (optioneel): *

Extra: Nvt

Ik hoop dat er iemand is die zo'n sign voor mij wilt maken. :engel:

Alvast bedankt! :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

Echt heel erg bedankt remcconen, Ik ben er meer dan tevreden mee! :tu:

Zou je messchien ook een bijpassende avatar voor me kunnen maken ? (Als dat niet teveel werk is tenminste, Ik ben er namelijk niet bekend mee)

Als je hem zou willen maken (Of messchien iemand anders ?) dan zou ik hem graag in dezelfde kleuren willen hebben, En in de style van IV of TBoGT.

Bewerkt: door Melvin_123
Geplaatst:

Ik wil hem wel maken, maar wat moet er in staan? Met deze aanvraag kan ik weinig.

Geplaatst:

Hoi Remcconen, Ik zou graag een avatar willen zoals onderstaande voorbeelden, Alleen dan in dezelfde kleuren als mijn signature, Is dat mogelijk ? :engel:

(Het liefste zou ik een avatar willen met die vrouw erop, En uiteraard in dezelfde kleuren als mijn signature, Zolang die maar aan de forumregels voldoet) ^_^

Voor de rest mag je alles zelf weten, Want ik ben namelijk altijd erg snel tevreden met iets. ;)

1277427882-630.png 1277427898-540.png

1277428066-840.png

Geplaatst:

Als je zo'n plaatje verkleint tot de maximale avatar grootte, is het al niet meer goed zichtbaar wat het is.

Geplaatst:

Hoi Remcconen, Ik zou graag een avatar willen zoals onderstaande voorbeelden, Alleen dan in dezelfde kleuren als mijn signature, Is dat mogelijk ? :engel:

(Het liefste zou ik een avatar willen met die vrouw erop, En uiteraard in dezelfde kleuren als mijn signature, Zolang die maar aan de forumregels voldoet) ^_^

Voor de rest mag je alles zelf weten, Want ik ben namelijk altijd erg snel tevreden met iets. ;)

1277428066-840.png

Als je zo'n plaatje verkleint tot de maximale avatar grootte, is het al niet meer goed zichtbaar wat het is.

Is het met 1 van deze 2 wel mogelijk ? Of ook niet ?

Geplaatst:

Remcconen, Super bedankt voor je hulp! :tu: Het is gelukt zoals je kunt zien. ;)

Ik ben zeer tevreden hiermee, Verder heb ik niks meer nodig, Dus hier kan wel een :slotje: op.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...