Jump to content

3D-Gaming sneller dan gedacht?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zat laatst eens te denken, nu die nieuwe 3D-LCD TV van Samsung op de markt is, wanneer zou dit ook worden gëintroduceerd in de gaming-scene? Ik bedoel, 10 jaar geleden was 3D-TV nog een fabeltje, nu staat hij al in sommige huiskamers. Zou 3D gaming niet een stuk sneller kunnen komen dan iedereen misschien denkt?

Ik weet dat er al 3D games zijn en virtual reality goggles/helmets etc. maar de vraag is wanneer dit allemaal mainstream gaat worden? De Nintendo 3DS is officieel aangekondigd, en ik denk dat het zomaar eens een basis gaat leggen, voor wat over 10 jaar niet meer weg te denken is.

Meningen?

Geplaatst: (bewerkt)

Er was sinds kort ook al een 3D-games pakket voor op de PlayStation 3 te verkrijgen via de PlayStation Store. :Y En Sony had laatst sowieso volgens mij gezegd dat ze meer 3D games gaan ontwikkelen. Er zou verder alleen een update hoeven te komen om 3D content af te kunnen spelen op de PlayStation 3.

Als je dus een PlayStation 3 hebt, kun je dat pakket uitproberen. Hij kost precies €29,99 en er zitten volgens mij meer dan 5 spellen in. Volledige spellen.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Toch vindt ik het grappig. :schater: Ik zweer het, over 50 jaar vliegen we in plaats van rijden. :*D

Ik denk nog meer, maar zoiets als dit had ik niet al zó snel verwacht.

Bewerkt: door jimmiefitz
Geplaatst:

Dit blijft een hype, meer niet. Bijna niemand wil voor het kijken van een film een losse bril dragen. Het effect op computers wisselt en is niet geweldig te noemen. De apparatuur is nu sowieso nog duur en dat weerhoud het grote publiek van kopen van het 3D spul. Daarnaast is het aanbod van 3D content nog zeer beperkt. Dit waait vanzelf wel over.

Geplaatst:

Dit blijft een hype, meer niet. Bijna niemand wil voor het kijken van een film een losse bril dragen. Het effect op computers wisselt en is niet geweldig te noemen. De apparatuur is nu sowieso nog duur en dat weerhoud het grote publiek van kopen van het 3D spul. Daarnaast is het aanbod van 3D content nog zeer beperkt. Dit waait vanzelf wel over.

Dat denk ik niet, 3D films zijn ook nog steeds populair. Als het later goedkoper wordt en er meer games voor komen, denk ik dat steeds meer mensen het toch gaan kopen.

Geplaatst:

Ik ben het op alle punten met je eens, alleen denk ik niet dat dit een hype is, maar dat dit toch echt iets nieuws gaat worden... Ze vinden vast wel weer iets uit dat de technologie verbeterd, en verzinnen vast wel weer iets tegen het dragen van zon bril..

Geplaatst:

Dit is een van de slechtste ontwikkelingen van de game-industrie. Hoewel het vele mooie games zal gaan leveren, verlang ik nog steeds terug naar Super Mario Bros 1. En dan bedoel ik de echte! Niet de Super Mario Bross Nieuw (van de DS ofzo). Nee de échte shit! Voor échte kerels! Verlangt er dan niemand terug naar die ouderwetse 2D-platformers?

Geplaatst:

Killzone 3, Motorstorm Apocaypse,... komt allemaal in 3D. Sony heeft er dus vertrouwen in. 3D lijkt me leuk met PS Move, en ik zie er wel iets in zitten. Alleen, je moet een speciale TV hebben, tenzij je zo'n hoofdpijn-brilletje wilt dragen.

@Galiorix: Sony is al volop aan het 3D producen, en het aanbod is niet mis.

Zover ik weet ondersteunt de PS3 alleen maar actieve 3D (dus met de shutterglaasjes en waar je een speciale tv voor nodig hebt), en geen passieve (met de rood/blauwe (of soms zwarte) plastic laagjes).

Bewerkt: door Hayte
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Zover ik weet ondersteunt de PS3 alleen maar actieve 3D (dus met de shutterglaasjes en waar je een speciale tv voor nodig hebt), en geen passieve (met de rood/blauwe (of soms zwarte) plastic laagjes).

Oh, leuk :)

• 4 weken later...

BUMP :$

Je hebt wel een Nvidea kaart waarmee je veel spellen in 3d kunt beleven.

Bewerkt: door dji-unit
Geplaatst:

Ik heb zonet Toy Story 3 gezien, in 3D. En ik zie heel veel in 3D. Niet het 3D waarbij er om de 5 seconden iets uit je scherm vliegt, maar gewoon, voor het diepte-effect.

Geplaatst:

Volgens mij bestaat er al zoiets als een PS3 waarmee je in 3D kunt spelen..

Was laatst in VandenBorre, zo'n 3D TV kost daar ongeveer 3000 euro :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...