Jump to content

GTA EFLC multiplayer


doinyourho

Recommended Posts

Hallo :). Ik heb ongeveer 2 dagen geleden gta: EFLC gekocht. Zeer leuk spel maar ik heb een probleem... Telkens als ik een Online spel wil beginnen is er niemand online. Zijn er hier mensen die dit nog spelen? M'n Windows live gamertag is; KINGGHEEDORAHHH

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een topic waar je je accountnaam kwijt kunt om zo mensen te ontmoeten via multiplayer, namelijk: Het Grote 'Voeg-Mij-Toe Topic'. ;)

Hier kun je de modes die je voornamelijk in GTA IV en / of EfLC speelt en uiteraard hoort in jouw geval je gamertag erbij. :Y

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Plus dat als jij om drie uur 's middags op de multiplayer speelt de halve wereld ligt te slapen.

Niet helemaal mee eens, maar de 'online count' piekt inderdaad op andere tijdstippen zoals, voor ons, s'avonds/s'nachts. Iets tussen 18:00 en 03:00.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een topic waar je je accountnaam kwijt kunt om zo mensen te ontmoeten via multiplayer, namelijk: Het Grote 'Voeg-Mij-Toe Topic'. ;)

Hier kun je de modes die je voornamelijk in GTA IV en / of EfLC speelt en uiteraard hoort in jouw geval je gamertag erbij. :Y

Bedankt :)

En om je een tip te geven waarmee je kunt voorkomen dat dit nog eens gebeurt: Zoek de bijbehorende fora. Bijv. als je iets wilt vragen over een missie in GTA IV (het is maar een voorbeeld), dan ga je naar de fora GTA IV >>> IV: Missie Hulp.

Gewoon goed nadenken waar het het meest past. ;)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...