NickOwnage Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 (bewerkt) Italia Signature: V1: V2: Ik was weer eens de border vergeten. V3: Border iets verdikt. RDR Signature: V1: V2: Rates & Comments zijn welkom. Bewerkt: 23 juni 2010 door NickOwnage Reageren
GwnHugo Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 De Italia sig is niet erg speciaal of zo. Als ik het goed heb gewoon afbeelding met daaroverheen het Universal Inc. logo en tekst? Die rdr sig vindt ik wel mooi. Maar misschien kan je beter het font van Read Dead Redemption gebruiken, ik denk dat dat mooier staat. Italia Signature: 6/10 RDR Signature: 8/10 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 Met de Italia Signature was gemakkelijk alleen beetje met de kleuren zitten prutsen bij Universal Inc. logo. Ja, kan maar vond deze Western font ook wel mooi. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 Die van RDR is wel OK maar ik zou dat Universal Inc. logo écht weghalen, dat staat er echt niet bij.. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 Die van RDR is wel OK maar ik zou dat Universal Inc. logo écht weghalen, dat staat er echt niet bij.. Lol, dat wilde ik ook net gaan zeggen. Het is jammer dat je dat logo al niet helemaal goed ziet, hij past gewoon niet zo goed bij de rest. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 (bewerkt) Hij kon er ook overheen, maar dat verpest het plaatje. Ik heb hem expres erachter gezet. Zodat plaatje goed zichtbaar is. @: Ik vind die V1 ook maar wat kaal eigenlijk. Bewerkt: 24 juni 2010 door NickOwnage Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 Hij kon er ook overheen, maar dat verpest het plaatje. Ik heb hem expres erachter gezet. Zodat plaatje goed zichtbaar is. Gewoon weghalen, dat Universal Inc. stoort alleen maar vind ik. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 Bij die Italia sig staat dat Universal Inc. juist goed, maar bij deze gewoon echt niet. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 Dus zoals de V1? Want V2 is gewoon met Universal Inc Logo. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Iemand anders nog? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.