GTAKevin023 Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Ey, Kan je op zwijnen en stieren rijden en zitten er stieren ook in singleplayer? Kon niks vinden bij zoeken Groeten Android. Reageren
Sentasi Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 (bewerkt) Zwijnen niet, stieren wel. (multiplayer) Als je rank 50 behaald, unlock je een stier (met grote ballen ), en als je besluit voor de legendary ranks te gaan, zul je nog 3 stieren (of iets wat erop lijkt) en een zebra krijgen. Bewerkt: 23 juni 2010 door Sentasi Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 23 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Met multiplayer ken je ook op zwijnen. Die staan er ook. Ezel, verziekt paard, paard, nog een paard maar sneller, en dan nog wat, zwijn, stier en dan nog een ezel, zeker een gouden ezel of zo? Reageren
Sentasi Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Ik kan me vergissen, maar volgens mij staat er echt geen zwijn tussen. Je begint idd met de ezel, dan 4 paarden, stier, en bij de legendary ranks 3 stierachtigen en een zebra. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 23 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Maar zijn er stieren in single player? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Maar zijn er stieren in single player? Buffalo's wel maar je kan er niet op rijden. Reageren
Sentasi Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Stieren zitten ook in singleplayer, ga maar is naar een boerderij waar ze ook koeien hebben. Bij de koeien zal ook een stier staan, maar je kan er niet op rijden. Hij is wel erg agressief en zal je proberen omver te lopen. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 23 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Stieren zitten ook in singleplayer, ga maar is naar een boerderij waar ze ook koeien hebben. Bij de koeien zal ook een stier staan, maar je kan er niet op rijden. Hij is wel erg agressief en zal je proberen omver te lopen. Ja, wilde net zeggen, heb net een hoorn in m'n kont gekregen Is z'n bruin ding, ik wilde kijken of ik er op kan. Nu gaat hij dood. Reageren
moechy Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 Er lopen ook wilde stieren rond hoor. En dan heb ik het niet over die buffels. Een bruine wilde stier die ongelooflijk agressief is. Reageren
Ak47 Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 op de ranch van MacFarlane hebben ze ook een stier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.