GTAKevin023 Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Ey, Zijn er ook jonge dieren want ik dacht dat ik net een jong zwijntje zag maar ik werd afgelijd door een puma en toen ik met die puma klaar was was die zwijn weer weg. Maar hebben jullie ooit iets gezien van jonge dieren of zo? Jong zwijntje of zo? Groeten Android.
NickOwnage Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Ja, die zitten erin. Wat stel jij veel vragen zeg. Poeh Poeh!
NickOwnage Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Daar is dit forum toch voor? Das waar maar toch veel vragen die je zelf gewoon in het spel kan vinden. Ik moet eigenlijk gewoon niet zeuren.
Jimmiefitz Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 (bewerkt) Ja, maar hij kan ook gewoon in het Red Dead Redemption topic vragen stellen, daar wordt ook vaak antwoord gegeven. Zie dit als een tip @hieronder: Klik Bewerkt: 23 juni 2010 door jimmiefitz
GTAKevin023 Geplaatst: 23 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Ja, maar hij kan ook gewoon in het Red Dead Redemption topic vragen stellen, daar wordt ook vaak antwoord gegeven. Zie dit als een tip Dit is het Red Dead Redemption topic
NickOwnage Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 (bewerkt) Hij bedoelt dit topic. Edit: Jimmiefitz was me voor. Bewerkt: 23 juni 2010 door NickOwnage
PowerPats Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Ja, maar hij kan ook gewoon in het Red Dead Redemption topic vragen stellen, daar wordt ook vaak antwoord gegeven. Zie dit als een tip Dit is het Red Dead Redemption topic Duit is het red dead redemption subforum je kan gewoon naar het officiële topic van RDR gaan, ergens bovenaan bij een sticky.
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 Voor kleine vragen kan je ook gewoon terecht in dit topic zoals hierboven al is aangegeven. Vraag beantwoord.
Recommended Posts