max_gtafreak Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Hallo , ik heb een model van TDU gebruikt om te converteren naar sa. maar nu heb ik het volgende probleem Wat moet ik doen?? Alvast bedankt Reageren
Beagle Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 -Materials toevoegen zodat het niet zo wit is. -Pivots goed zetten (bij wielen enzo). -Xform (zoals het in 3DS Max heet, weet niet hoe het in Zmodeler heet) resetten bij een aantal dingen (chassis...). Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 24 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 Materials weet ik wel , moet er nog aan beginnen. Maar de pivots zitten goed. Reageren
Beagle Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 Dat zijn dummy's. Pivots zijn de draaipunten van objecten. Dan moet je bij de wielen als object zelf kijken. Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 24 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 En nu moet ik zeker de pivots rotaten? maar dat optie staat er niet bij bij de rotate Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.