Jump to content

Trophy


Axelectric_

Recommended Posts

Ik heb wat uitleg nodig bij volgende trophies:

___________________________________________________



Adrenaline Junkie

Doe een freefall voor de zo langst mogelijke tijd.

Euh, hoe lang is dat dan?

___________________________________________________

Liberty City (5)

Laat al je vrienden, die nog leven, je voor 90% graag mogen.

Wat betekent die 5?

___________________________________________________

Waarschijnlijk zal ik nog meer vragen hebben over Trophies, dus dat zal ik dan ook in dit topic vragen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Adrenaline Junkie: Op het hoogste punt die er is. Pak daarvoor een helikopter en vlieg omhoog totdat het streepje op de radar helemaal bovenaan staat. En daarna: springen! (open de parachute pas als je bijna beneden bent. Niet té laag, maar toch echt een stuk ervanaf.)

Liberty City (5): Die 5 betekent je 5 vrienden. Want er zijn in totaal 5 vrienden. Maar als je in de laatste 3 missie ervoor hebt gekozen dat je Roman Bellic laat sterven, dan telt hij niet meer mee. Hetzelfde geldt voor Dwayne Forge.

Hopelijk is dit voldoende informatie. ;)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Adrenaline Junkie: Op het hoogste punt die er is. Pak daarvoor een helikopter en vlieg omhoog totdat het streepje op de radar helemaal bovenaan staat. En daarna: springen! (open de parachute pas als je bijna beneden bent. Niet té laag, maar toch echt een stuk ervanaf.)

Liberty City (5): Die 5 betekent je 5 vrienden. Want er zijn in totaal 5 vrienden. Maar als je in de laatste 3 missie ervoor hebt gekozen dat je Roman Bellic laat sterven, dan telt hij niet meer mee. Hetzelfde geldt voor Dwayne Forge.

Hopelijk is dit voldoende informatie. ;)

Yep, bedankt :tu:

Toch nog een vraagje, is er een manier om te zien hoeveel % je vrienden je mogen?

Link to comment
Delen op andere websites

Staat in de stats...

Om dat even uit te breiden: het staat onder Start >>> Stats >>> General >>> Naam van vriend opzoeken. ;)

@Hieronder: geen dank. ;)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe vraagjes :puh:

___________________________________________________



Adrenaline Junkie

Doe een freefall voor de zo langst mogelijke tijd.

Wel ik heb het gedaan zoals Grand Theft Auto TOM zei, ik nam een heli (maakt het uit welke?), ging de lucht in en sprong er uit als het horizontale streepje helemaal bovenaan de radar stond. Ik opende de parachute toen ik heel laag was (ik ben niet dood gegaan) en toch krijg ik geen Trophy :)

___________________________________________________

Bear Fight

Win de L.C. Cage Fighters championship.

Weet iemand hoeveel ronden dit zijn?

___________________________________________________

Link to comment
Delen op andere websites

Adrenaline Junkie: Het makkelijkste is om naar westdyke te gaan en die heli pakken (heliTours kan ook) en dan boven water eruit springen

Bear FightsEr zijn dacht ik 6 rondes met elk 3 tegenstanders

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is een video tutorial voor Adrenaline Junkie:

En voor de Bear Fight trophy/archievement is er ook nog een handig trucje:

Als je ziet dat je teweinig leven hebt en dat je bijna dood gaat dan kan je aan het einde van een ronde kiezen tussen verdergaan met vechten of verdergaan als kijker. Dan moet je verdergaan als kijker kiezen en dan na die fights die je kan kijken terug verdergaan met vechten dan ga je gewoon verder met de ronde waar je zat en je healt is weer vol. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De Bear Fight trophy lukt me maar niet :N De eerste drie ronden zijn makkelijk, maar de vierde ga ik meestal dood. En een bat of een mes afpakken lukt me heel soms... Iemand nog tips?

Link to comment
Delen op andere websites

De Bear Fight trophy lukt me maar niet :N De eerste drie ronden zijn makkelijk, maar de vierde ga ik meestal dood. En een bat of een mes afpakken lukt me heel soms... Iemand nog tips?

Ik speel het berengevecht soms gewoon voor de fun als ik passeer, en toevallig win ik het bijna altijd...

Tip: blijf op je plaats, het mannetje zal naar je lopen en als hij bij je is moet je hem schoppen.

En om te counteren (mes/bat afpakken) kun je nog wat oefenen op de 'Finish Him' Trophy, alhoewel ik counteren juist makkelijker vind bij een mellee wapen af te pakken, dan met de vuisten te counteren...

Link to comment
Delen op andere websites

Trophy behaald :tu:

Nog een vraag over Key To The City.

Voor de 100% moet je de special ability hebben "unlocked", en je moet alle dingen doen (zoals bowling, pool, darts, strip club.)

Maar op wikigta.nl staat er, als je klikt op 100% checklist (klik) enkel Brucie, Little Jacob en Packie. Moet je enkel hun special ability unlocken, want Roman en Dwayne hebben er ook één.

En moet je dan ook enkel met deze drie alle uitgaansmogelijkheden voltooien?

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Trophy behaald :tu:

Nog een vraag over Key To The City.

Voor de 100% moet je de special ability hebben "unlocked", en je moet alle dingen doen (zoals bowling, pool, darts, strip club.)

Maar op wikigta.nl staat er, als je klikt op 100% checklist (klik) enkel Brucie, Little Jacob en Packie. Moet je enkel hun special ability unlocken, want Roman en Dwayne hebben er ook één.

En moet je dan ook enkel met deze drie alle uitgaansmogelijkheden voltooien?

Met elke vriend (er zijn er 5) minstens elke activiteit doen. Dus met Roman alle activiteiten, ook eens met Jacob, Dwayne, Brucie en Packie.

Voor deze trophy hoef je niet alle special abilities te unlocken, maar voor de Liberty City (5) trophy is het nodig om ze te halen.

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Trophy behaald :tu:

Nog een vraag over Key To The City.

Voor de 100% moet je de special ability hebben "unlocked", en je moet alle dingen doen (zoals bowling, pool, darts, strip club.)

Maar op wikigta.nl staat er, als je klikt op 100% checklist (klik) enkel Brucie, Little Jacob en Packie. Moet je enkel hun special ability unlocken, want Roman en Dwayne hebben er ook één.

En moet je dan ook enkel met deze drie alle uitgaansmogelijkheden voltooien?

Met elke vriend (er zijn er 5) minstens elke activiteit doen. Dus met Roman alle activiteiten, ook eens met Jacob, Dwayne, Brucie en Packie.

Voor deze trophy hoef je niet alle special abilities te unlocken, maar voor de Liberty City (5) trophy is het nodig om ze te halen.

Klopt volgens mij niet helemaal (correct me if I'm wrong).

Voor de 100% moet je met LJ, Brucie en Jacob de diverse activiteiten hebben gedaan en hun special ability's hebben vrijgespeeld. Waarom niet met Roman en Dwayne? Zij kunnen doodgaan tijdens de storyline. Gewoon alles afstrepen op de 100% checklist lijst dus.

Voor de achievement/trophy "Liberty City" moeten alle levende vrienden een "like" hebben van minstens 90%. Maar dat wordt hier ook uitgelegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...