Jump to content

Trophy


Axelectric_

Recommended Posts

Trophy behaald :tu:

Nog een vraag over Key To The City.

Voor de 100% moet je de special ability hebben "unlocked", en je moet alle dingen doen (zoals bowling, pool, darts, strip club.)

Maar op wikigta.nl staat er, als je klikt op 100% checklist (klik) enkel Brucie, Little Jacob en Packie. Moet je enkel hun special ability unlocken, want Roman en Dwayne hebben er ook één.

En moet je dan ook enkel met deze drie alle uitgaansmogelijkheden voltooien?

Met elke vriend (er zijn er 5) minstens elke activiteit doen. Dus met Roman alle activiteiten, ook eens met Jacob, Dwayne, Brucie en Packie.

Voor deze trophy hoef je niet alle special abilities te unlocken, maar voor de Liberty City (5) trophy is het nodig om ze te halen.

Klopt volgens mij niet helemaal (correct me if I'm wrong).

Voor de 100% moet je met LJ, Brucie en Jacob de diverse activiteiten hebben gedaan en hun special ability's hebben vrijgespeeld. Waarom niet met Roman en Dwayne? Zij kunnen doodgaan tijdens de storyline. Gewoon alles afstrepen op de 100% checklist lijst dus.

Voor de achievement/trophy "Liberty City" moeten alle levende vrienden een "like" hebben van minstens 90%. Maar dat wordt hier ook uitgelegd.

Het kan wel dat je gelijk hebt...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu bezig met Endangered Species maar nu heb ik een map gebruikt om de 200 plaatsen te achterhalen, ik heb al deze plaatsen gedaan maar er blijft er 1 over! Moet ik weer alle 200 plaatsen checken :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu bezig met Endangered Species maar nu heb ik een map gebruikt om de 200 plaatsen te achterhalen, ik heb al deze plaatsen gedaan maar er blijft er 1 over! Moet ik weer alle 200 plaatsen checken :N

Dat dacht ik ook eerst, maar als je meer inzoomed op de map van het pauzemenu krijg je de icoontjes wel te zien. :tu:

Jij bent net zoals mij een echte trofeeënjager :klap:

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu bezig met Endangered Species maar nu heb ik een map gebruikt om de 200 plaatsen te achterhalen, ik heb al deze plaatsen gedaan maar er blijft er 1 over! Moet ik weer alle 200 plaatsen checken :N

Dat dacht ik ook eerst, maar als je meer inzoomed op de map van het pauzemenu krijg je de icoontjes wel te zien. :tu:

Jij bent net zoals mij een echte trofeeënjager :klap:

Echt? Dus als je inzoomt op de map krijg je de icoontjes van de pigeons te zien die je al hebt gedaan?

Wel ondertussen heb ik hem al gevonden, dus nu nog alle activiteiten met vrienden doen en dan is GTA IV 100% :tu:

En dan gaan we voor de platinum, enkel nog een paar Multiplayer trophies.

Ik ben inderdaad ook een trofeeënjager :eten:

EDIT: Toch nog een vraag voor de Key To The City trophy en de Platinum trophy: moet je TBoGT en TLaD ook 100% hebben voor Key To The City en alle trophies hiervan behalen voor de Platinum?

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu bezig met Endangered Species maar nu heb ik een map gebruikt om de 200 plaatsen te achterhalen, ik heb al deze plaatsen gedaan maar er blijft er 1 over! Moet ik weer alle 200 plaatsen checken :N

Dat dacht ik ook eerst, maar als je meer inzoomed op de map van het pauzemenu krijg je de icoontjes wel te zien. :tu:

Jij bent net zoals mij een echte trofeeënjager :klap:

Echt? Dus als je inzoomt op de map krijg je de icoontjes van de pigeons te zien die je al hebt gedaan?

Wel ondertussen heb ik hem al gevonden, dus nu nog alle activiteiten met vrienden doen en dan is GTA IV 100% :tu:

En dan gaan we voor de platinum, enkel nog een paar Multiplayer trophies.

Ik ben inderdaad ook een trofeeënjager :eten:

EDIT: Toch nog een vraag voor de Key To The City trophy en de Platinum trophy: moet je TBoGT en TLaD ook 100% hebben voor Key To The City en alle trophies hiervan behalen voor de Platinum?

Neen, want die trophy bestond al voor EFLC uitkwam. Helaas heb ik een aantal MP trophy's nog niet van GTAIV :N En het zal ook nooit lukken...

Link to comment
Delen op andere websites

Neen, want die trophy bestond al voor EFLC uitkwam. Helaas heb ik een aantal MP trophy's nog niet van GTAIV :N En het zal ook nooit lukken...

Hoezo zouden die trophies niet meer lukken? :?

Je moet gewoon is wat rondvragen op het forum ana mensen of ze je wil helpen met die trophies en dan kan je zo wat "cheaten" om ze te halen. :puh:

Als je nog 3 mensen kunt vinden die je willen helpen, dan lukken die trophies makkelijk. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Key To The City is binnen! Maar ik ging eens wat wapens kopen en ik ontdekte dat ik veel meer munitie kan dragen.

Ik heb nu 65 granaten :bonk:

Is dit een bug of hoort dit bij het spel als een beloning voor 100%?

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Key To The City is binnen! Maar ik ging eens wat wapens kopen en ik ontdekte dat ik veel meer munitie kan dragen.

Ik heb nu 65 granaten :bonk:

Is dit een bug of hoort dit bij het spel als een beloning voor 100%?

Verdiep je eens in WikiGTA, daar vind je op deze pagina onder meer deze frase: "Per wapenslot is er een limiet verbonden aan het aantal munitie dat je maximaal bij je kan dragen, dit staat vermeldt in onderstaande tabel bij elk wapenslot. Na het behalen van de 100% zal dit maximum komen te vervallen en kan men een onbeperkt aantal munitie dragen."

Link to comment
Delen op andere websites

Oh ok.

Hmm, Wanted zal nog een echte pain in the ass worden. Ik zal ongeveer zo'n 1000 keer Hangman's NOOSE moeten spelen om 5 miljoen te behalen. Oh help. En in mijn geval zijn de rooms altijd leeg dus ben ik nog een jaartje of twee bezig D:

Ik zoek dus mensen die willen helpen of die zelf ook de Wanted trophy willen halen en/of mensen die willen helpen met de tijd te verbreken van Deal Breaker en Bomb Da Base II.

Post hier of stuur een PB :cya:

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Oh ok.

Hmm, Wanted zal nog een echte pain in the ass worden. Ik zal ongeveer zo'n 1000 keer Hangman's NOOSE moeten spelen om 5 miljoen te behalen. Oh help. En in mijn geval zijn de rooms altijd leeg dus ben ik nog een jaartje of twee bezig D:

Ik zoek dus mensen die willen helpen of die zelf ook de Wanted trophy willen halen en/of mensen die willen helpen met de tijd te verbreken van Deal Breaker en Bomb Da Base II.

Post hier of stuur een PB :cya:

Ik ging eens van rang 5 direct naar 8 omdat iemand met een trainer superrijke peds had gespawned :7 Ik weet niet hoe je de trainer gebruikt in MP games buiten free mode...

En die co-op MP missies heb ik al gehaald binnen de tijd. Alleen bij deal breaker heeft iemand geholpen met teleporteren :7

Auf wedersien petrovich is sowieso de hardste trophy om te behalen... ik heb hem nog niet.

Jij hebt GTAIV op de pc he?

Link to comment
Delen op andere websites

Oh ok.

Hmm, Wanted zal nog een echte pain in the ass worden. Ik zal ongeveer zo'n 1000 keer Hangman's NOOSE moeten spelen om 5 miljoen te behalen. Oh help. En in mijn geval zijn de rooms altijd leeg dus ben ik nog een jaartje of twee bezig D:

Ik zoek dus mensen die willen helpen of die zelf ook de Wanted trophy willen halen en/of mensen die willen helpen met de tijd te verbreken van Deal Breaker en Bomb Da Base II.

Post hier of stuur een PB :cya:

Ik ging eens van rang 5 direct naar 8 omdat iemand met een trainer superrijke peds had gespawned :7 Ik weet niet hoe je de trainer gebruikt in MP games buiten free mode...

En die co-op MP missies heb ik al gehaald binnen de tijd. Alleen bij deal breaker heeft iemand geholpen met teleporteren :7

Auf wedersien petrovich is sowieso de hardste trophy om te behalen... ik heb hem nog niet.

Jij hebt GTAIV op de pc he?

Het gaat hier over Trophies op PS3 :7

Als je kijkt naar mijn sig zou je het wel weten.

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Key To The City is binnen! Maar ik ging eens wat wapens kopen en ik ontdekte dat ik veel meer munitie kan dragen.

Ik heb nu 65 granaten :bonk:

Is dit een bug of hoort dit bij het spel als een beloning voor 100%?

Nu ik te weten ben gekomen dat dit dus een beloning is, wil ik graag weten wat de beloning(en) is/zijn voor TLaD en TBoGT...?

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat hier over Trophies op PS3 :7

Als je kijkt naar mijn sig zou je het wel weten.

Hoe komt het dan dat je wel een trainer kon gebruiken voor de 200 duiven te vinden?

Key To The City is binnen! Maar ik ging eens wat wapens kopen en ik ontdekte dat ik veel meer munitie kan dragen.

Ik heb nu 65 granaten :bonk:

Is dit een bug of hoort dit bij het spel als een beloning voor 100%?

Nu ik te weten ben gekomen dat dit dus een beloning is, wil ik graag weten wat de beloning(en) is/zijn voor TLaD en TBoGT...?

Dezelfde beloning. :bonk: In het GTA 3 era kreeg je massa's cadeau's bij het 100% uitspelen van een game: 1 miljoen $, oneindig veel munitie, 3 keer zo sterke voertuigen, meer gezondheid en nog een hoop.

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat hier over Trophies op PS3 :7

Als je kijkt naar mijn sig zou je het wel weten.

Hoe komt het dan dat je wel een trainer kon gebruiken voor de 200 duiven te vinden?

Ik heb helemaal geen trainer gebruikt, heb ik nooit gezegd. Ik heb een map gebruikt met de locaties van de duiven :7

Auf wedersien petrovich is sowieso de hardste trophy om te behalen... ik heb hem nog niet.

Auf Wiedersehen Petrovic is helemaal niet de moeilijkste, Wanted is de moeilijkste, of toch degene die het meeste tijd in beslag neemt :7

Voor Auf Wiedersehen Petrovic vraag je gewoon aan een paar vrienden om elk spel te spelen en jou te laten winnen.

Correct me if I'm wrong.

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...