Dastard Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Type: avatar Stijl: Gewoon Grootte: Maximum size of 700k. JPG, GIF, PNG. Voorbeeld: Klik Tekst: Een "C" in de linkerbenedenhoek, passend lettertype aub (probeer pixelachtig) Rand: 1 px, zwart, moet pixelachtig zijn, bij de bom passen (probeer pixelachtig) Kleuren: Render (optioneel): Extra (optioneel): om te zien hoe het eruit zal zien check Klik Reageren
Fezz Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 Mag ik hem dan ook gebruiken? Ik heet namelijk Cameron en die C past wel Reageren
Dastard Geplaatst: 24 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 Mag ik hem dan ook gebruiken? Ik heet namelijk Cameron en die C past wel Eigenlijk niet, want ik wil iets persoonlijks. Sorry Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Ik snap het niet helemaal, probeer is wat duidelijker te zijn? Reageren
Dastard Geplaatst: 28 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Gewoon die bom z'n achtergrond doorzichtig maken, een C linksbeneden met passed lettertype en een rand van 2 px zwart. Reageren
Kloep Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 (bewerkt) Welke kleur wil je dit C hebben, want als ik hem zwart doe zie je hem niet door die bom. Of wil je hem rechtsonder hebben? Bewerkt: 28 juni 2010 door Kloep Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.