Jump to content

Ranks


Mr-Triple-X

Recommended Posts

Hallo,

het is dus mogelijk om online op GTA in rang te stijgen. De hoogste rang is 10, waar je $5.000.000,- nodig hebt.

Maar is het zo dat je voor rang 0 t/m 10 totaal $5.000.000,- nodig hebt of dat het geld per rang dat je stijgt weer gereset wordt?

Dus voor rang 9 heb je bijvoorbeeld $2.500.000,- nodig. Als je dan rang 9 haalt, moet je dan nog $2.500.000 voor rang 10 of opnieuw $5.000.000 verdienen?

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt een totaal bedrag van $5 miljoen nodig voor rank 10. Het word dus niet gereset elke keer als je een rank stijgt.

Rank 0 - $0

Rank 1 - $1,000

Rank 2 - $10,000

Rank 3 - $50,000

Rank 4 - $100,000

Rank 5 - $250,000

Rank 6 - $500,000

Rank 7 - $750,000

Rank 8 - $1 Miljoen

Rank 9 - $2.5 Miljoen

Rank 10 - $5 Miljoen

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt een totaal bedrag van $5 miljoen nodig voor rank 10. Het word dus niet gereset elke keer als je een rank stijgt.

Rank 0 - $0

Rank 1 - $1,000

Rank 2 - $10,000

Rank 3 - $50,000

Rank 4 - $100,000

Rank 5 - $250,000

Rank 6 - $500,000

Rank 7 - $750,000

Rank 8 - $1 Miljoen

Rank 9 - $2.5 Miljoen

Rank 10 - $5 Miljoen

Oke, dankjewel. Dat word de komende tijd een beetje no-life online. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Bij elke rank krijg je nieuwe kledij, dat kunnen hoeden, truien, broeken, skins of zonnebrillen zijn. :Y

Alleen maar rank stijgen met Ranked matches, want ik had een keer in een Custom match zo'n race gewonnen stond er ook 1000$ gewonnen. Waar zie ik sowieso mijn geldbedrag wat ik online heb behaald?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij elke rank krijg je nieuwe kledij, dat kunnen hoeden, truien, broeken, skins of zonnebrillen zijn. :Y

Alleen maar rank stijgen met Ranked matches, want ik had een keer in een Custom match zo'n race gewonnen stond er ook 1000$ gewonnen. Waar zie ik sowieso mijn geldbedrag wat ik online heb behaald?

Aan het einde van een match zie je hoeveel je nog nodig hebt tot je een level omhoog bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij elke rank krijg je nieuwe kledij, dat kunnen hoeden, truien, broeken, skins of zonnebrillen zijn. :Y

Alleen maar rank stijgen met Ranked matches, want ik had een keer in een Custom match zo'n race gewonnen stond er ook 1000$ gewonnen. Waar zie ik sowieso mijn geldbedrag wat ik online heb behaald?

Aan het einde van een match zie je hoeveel je nog nodig hebt tot je een level omhoog bent.

Waar staat dat dan? In dat overzichtsschermpje? En zoals ik vroeg, alleen bij Ranked matches geld te verdienen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, je kan alleen ranken in ranked matches. :clown:

Het enige probleem met die ranked matches is dat er zelden iemand is om mee of tegen te spelen (of dat ligt weer aan mij ... ).

Ik denk dat dat aan jou ligt want ik heb daar geen last van. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, je kan alleen ranken in ranked matches. :clown:

Het enige probleem met die ranked matches is dat er zelden iemand is om mee of tegen te spelen (of dat ligt weer aan mij ... ).

Ik denk dat dat aan jou ligt want ik heb daar geen last van. :puh:

Wanneer speel jij dan? Als ik s'avonds of smiddags inschakel dan is zijn het hoogstens 5 mensen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel op verschillende momenten maar ik kom meestal ook niet meteen in een volle free mode game, dan moet je gewoon een aantal keer opnieuw zoeken. ;)

Wat is jouw gamerstag? Die van mij Avermor. Doe jij Player of Ranked matches? Gister btw team deatmatch gedaan (Ranked), 1 rank stegen van 0 naar 1. Begrijp ik het goed dat op Xbox en PS3 wel veel animo voor dit spel is? En op PC niet? En nog iets als ik TBOGT of die andere uitbreidingsset koop, zijn er dan wel meer mensen online? En speelt dat zich af in een andere wereld, of nog steeds dezelfde?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel op verschillende momenten maar ik kom meestal ook niet meteen in een volle free mode game, dan moet je gewoon een aantal keer opnieuw zoeken. ;)

Wat is jouw gamerstag? Die van mij Avermor. Doe jij Player of Ranked matches? Gister btw team deatmatch gedaan (Ranked), 1 rank stegen van 0 naar 1. Begrijp ik het goed dat op Xbox en PS3 wel veel animo voor dit spel is? En op PC niet? En nog iets als ik TBOGT of die andere uitbreidingsset koop, zijn er dan wel meer mensen online? En speelt dat zich af in een andere wereld, of nog steeds dezelfde?

Ik heb geen gamertag, ik heb een PlayStation Netwerk ID. Maar dat wil ik niet zeggen. Er zijn op elk platform wel actieve potjes te vinden alleen je moet misschien een aantal keer opnieuw een potje joinen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...