S.Knoop Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2010 (bewerkt) Nu heb ik een paar weken niet gespeeld. En ik wil weer een gaan spelen start het spel (GTA4+EFLC) goed op. Maar ik krijg een melding dat ik niet aangemeld ben bij Windows live. Dit ging voorheen altijd automatisch. Dus ik ga verbinding maken en krijg dit ook , maar verbinding wordt gelijk weer verbroken. Hierdoor kan ik geen opgeslagen games meer laden. Ik moet dus opnieuw beginnen, maar ik kan ook niet saves. Is mijn account gehackt en gejat ofzo? Ook is alles up to date. Bewerkt: 24 juni 2010 door S.Knoop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2010 Moet je niet gewoon opnieuw inloggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.Knoop Geplaatst: 24 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2010 Moet je niet gewoon opnieuw inloggen? Lees de vraag is even goed. Dan zie je dat ik dat probeer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2010 Moet je niet gewoon opnieuw inloggen? Lees de vraag is even goed. Dan zie je dat ik dat probeer. Ohh, bedoel je dat met verbinding maken. Sorry, zie deze posts dan maar als niet-geplaatst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2010 Is je spel reeds gepatcht naar de nieuwste versie? (1.0.7.0). Als je namelijk niet de meest recente patch hebt geïnstalleerd kan je je niet aanmelden bij LIVE. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 Harings Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2010 en als de laatste patch is geupgrade en het nog steeds niet werkt probeer zo aan te melden bij hun site Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.