Jump to content

Hulp nodig met S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik heb hulp nodig met S.T.A.L.K.E.R, het lukt mij al niet in het begin... De eerste quest gaat nog wel dat je die hard drive terug naar die trader moet brengen, maar de quest daarna snap ik niet echt meer, als ik eenmaal bji die journalist kom is ie dood en pak ik maar z'n spullen, maar wat moet ik dan doen? Ik heb geprobeerd door die tunnel te gaan maar dan ga ik vrijwel direct dood. En dan heb ik geprobeerd via die brug te gaan maar daar kom ik gewoonweg niet overheen. Toen maar onderdoor, maar daarvan weet ik dat ik vrijwel direct doodgeschoten zal worden.

Iemand tips om mij door het spel heen te helpen? :) Desnoods opnieuw beginnen, dat maakt me niet uit, ik heb toch pas een half uur gespeeld dus opnieuw beginnen maakt niet zo veel uit.

Zammy

Bewerkt: door Zamg0d1
Geplaatst:

Hallo,

Ik heb hulp nodig met S.T.A.L.K.E.R, het lukt mij al niet in het begin... De eerste quest gaat nog wel dat je die hard drive terug naar die trader moet brengen, maar de quest daarna snap ik niet echt meer, als ik eenmaal bji die journalist kom is ie dood en pak ik maar z'n spullen, maar wat moet ik dan doen? Ik heb geprobeerd door die tunnel te gaan maar dan ga ik vrijwel direct dood. En dan heb ik geprobeerd via die brug te gaan maar daar kom ik gewoonweg niet overheen. Toen maar onderdoor, maar daarvan weet ik dat ik vrijwel direct doodgeschoten zal worden.

Iemand tips om mij door het spel heen te helpen? :) Desnoods opnieuw beginnen, dat maakt me niet uit, ik heb toch pas een half uur gespeeld dus opnieuw beginnen maakt niet zo veel uit.

Zammy

Je kan die gozerts bij de ingang van de brug betalen, dan mag je erdoor.

Ook kan je langs dat hek lopen. (Als je voor het hek staat en ernaar kijkt naar rechts) dan is ergens een gat ofzoiets

Vet spel trouwens! :tu:

Geplaatst:

Ik probeerde gewoon ongewapend (met bolt in me handen) er langs te lopen, de eerste liet me lopen, en toen werd ik opeens aangevallen, ik probeerde nog met die ene te praten maar ik zie nergens dat ik op F moet drukken :N

Geplaatst:

Ik probeerde gewoon ongewapend (met bolt in me handen) er langs te lopen, de eerste liet me lopen, en toen werd ik opeens aangevallen, ik probeerde nog met die ene te praten maar ik zie nergens dat ik op F moet drukken :N

Of je kilt hem dan gewoon ... ik zelf heb stalker ook hier liggen kzal hem wel weer installen om je te helpen ^^.

Geplaatst:

Of je kilt hem dan gewoon ... ik zelf heb stalker ook hier liggen kzal hem wel weer installen om je te helpen ^^.

Dat is nog best lastig, aan het begin van het spel heb je nog niet zo'n goede wapens, en die gozers hebben allemaal AK's.

Ik zou gewoon langs dat hek gaan :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

Als het dan nog steeds niet lukt, probeer eens een trainer.

Ik wil liefste zonder hacks, trainers of cheats spelen :$

EDIT: Ik ben er langs weten te komen, maar later ging ik dood. Ik gebruikte de tunnel links ervan, de straling daar verplaatst zich dus kun je erdoor heen komen. Kwestie van bolts gooien :puh:

EDIT2: En nu ben ik in het tweede level 'Garbage' _O_ Daar liep ik eerst altijd vast in het begin dat ik doodging, maar nu heb ik veel wapens :D :D _O_

Bewerkt: door Zamg0d1
Geplaatst:

Okee ik zit weer vast, nu heb ik twee saves gemaakt voor als iemand me wilt helpen, 'nicky.sav' zit je in zo'n oud station(?) met een rails erin richting het volgende level waar je door een tunnel moet om Mole te ontmoeten ofzo, en de andere 'zamg0d1.sav' is bij zo'n STALKER kamp iets verderop.

Ik hoop dat iemand 'm voor me wilt doen :)

Plaats alle files in 'C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\savedgames' (C:\ kan anders zijn, ligt eraan waar je Windows staat).

http://ww2.gaming-freak.nl/openbaar/saves.zip

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...