P.ZAAL Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2010 (bewerkt) Hoi het lukt mij niet om een snelkoppeling van EFLC te maken naar bureaublad of start menu als ik het Probeer doet die het niet weet misschien iemand hoe dat moet? Greets P.zaal TOT GTA Bewerkt: 24 juni 2010 door P.ZAAL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2010 Wat krijg je dan? Wat gebeurt er? Ik vermoed namelijk dat je gewoon Plakken kiest in plaats van Snelkoppeling maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2010 (bewerkt) Klik met je rechtermuisknop op je bureaublad en kies nieuw -> snelkoppeling. Voer daar het pad in naar GTA IV, standaard is dat C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\launchGTAIV.exe. Bewerkt: 24 juni 2010 door Sprunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.