recromancer Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 een plaatje gemaakt van kid cudi ik wil graag julie mening of tips hebben? -Recromancer Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Het is wel mooi, met dat effect achter KC en her lettertype, maar KC zelf trekt op niets. Hij lijkt nu op een mongole dikzak. De afbeelding iets minder breed maken zou helpen i guess. Though een 7/10. Reageren
Jeremy. Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Zelfde render Ik vind hem niet slecht maar erg jammer dat je hem zo breed hebt gemaakt. Ik vind eigenlijk een beetje dat je de render recht en links een beetje hebt verminkt het ziet er erg slordig uit. Jammer dat je geen border hebt, 5/10. Reageren
recromancer Geplaatst: 25 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Zelfde render Ik vind hem niet slecht maar erg jammer dat je hem zo breed hebt gemaakt. Ik vind eigenlijk een beetje dat je de render recht en links een beetje hebt verminkt het ziet er erg slordig uit. Jammer dat je geen border hebt, 5/10. ik heb wel een border maar die is wit xd Reageren
Isic Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Mooie effecten en ja render te breed. Een 7/10 Zou ik render mogen? Kan ik plaatje maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.