Jump to content

Intel Core 2 duo


R-fl3x

Recommended Posts

Hallo,

ik ben bezitter van een laptop met een Intel Core 2 duo processor. Lange tijd heb ik er al last van dat je gewoon een ei kunt bakken op de plaats van de processor. Dit gebeurt zowat vanaf ik iets doe dat met muziek afspelen, een spelletje van de jaren '90 spelen.... te maken heeft.

ook mag ik amper internet starten of hij draait als een motor van een auto :|

Ik heb al geprobeerd om mijn energie van mijn laptop op hoge prestaties te zetten, maar dan draait hij nog rapper.

Kan ik hier iets aan doen, buiten een nieuwe processor kopen?

mvg,

Ice

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan eens proberen het stof uit je laptop te halen door de stofzuiger tegen de openingen van de ventilatie te houden, en anders kan je zo een laptopstand kopen met ingebouwde fan.

Ok, bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ga gewoon naar de dichtsbjizijnde pcboer en vraag hem eens of het mogelijk is om je laptop volledig te ontstoffen. Vraag hem ook of hij de koeling van je processor eens wilt nakijken, een Intel Core 2 Duo hoort niet te draaien als een motor van een auto..

Link to comment
Delen op andere websites

Ga gewoon naar de dichtsbjizijnde pcboer en vraag hem eens of het mogelijk is om je laptop volledig te ontstoffen. Vraag hem ook of hij de koeling van je processor eens wilt nakijken, een Intel Core 2 Duo hoort niet te draaien als een motor van een auto..

Als je CPU "draait" dan mag je al blij zijn dat hij het nog doet. :7

Ik denk dat het dan de fan is. :puh:

Btw. is het niet slecht om je laptop uit te zuigen met een stofzuigen ivm statische elektriciteit oid?

Link to comment
Delen op andere websites

Ga gewoon naar de dichtsbjizijnde pcboer en vraag hem eens of het mogelijk is om je laptop volledig te ontstoffen. Vraag hem ook of hij de koeling van je processor eens wilt nakijken, een Intel Core 2 Duo hoort niet te draaien als een motor van een auto..

Als je CPU "draait" dan mag je al blij zijn dat hij het nog doet. :7

Ik denk dat het dan de fan is. :puh:

Btw. is het niet slecht om je laptop uit te zuigen met een stofzuigen ivm statische elektriciteit oid?

Het is wel riskant ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Een busje perslucht is de beste oplossing om je pc schoon te maken. Kost minder dan 10 euro bij de pc boer.

Ok ;)

nja, tis te zeggen dat de processor van m'n 98 nog stiller draait dan de intel 2 duo :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een busje perslucht is de beste oplossing om je pc schoon te maken. Kost minder dan 10 euro bij de pc boer.

Ok ;)

nja, tis te zeggen dat de processor van m'n 98 nog stiller draait dan de intel 2 duo :(

Het is niet de processor die geluid maakt. Een processor kán niet eens geluid maken. Het zijn de ventilators die het lawaai maken omdat de hitte niet goed afgevoerd kan worden en de processor dus te heet word. Zorg ervoor dat de achterkant altijd vrij is (daar komt de hitte meestal uit).

Link to comment
Delen op andere websites

Een busje perslucht is de beste oplossing om je pc schoon te maken. Kost minder dan 10 euro bij de pc boer.

Ok ;)

nja, tis te zeggen dat de processor van m'n 98 nog stiller draait dan de intel 2 duo :(

Het is niet de processor die geluid maakt. Een processor kán niet eens geluid maken. Het zijn de ventilators die het lawaai maken omdat de hitte niet goed afgevoerd kan worden en de processor dus te heet word. Zorg ervoor dat de achterkant altijd vrij is (daar komt de hitte meestal uit).

het is een laptop, en onderaan zit een soort cirkel met van die kleine gaatjes in. Altough voel ik hier geen lucht of zo doorstromen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...