Jump to content

lags in de auto


Skylight

Recommended Posts

ik heb net een nieuwe pc alleen een klein probleem met gta

Nu draait het spel goed alleen als ik in de auto stap gaat het fout, vooral als ik stuur gaat ie kleine lags geven soms veel soms weinig.

GTA zette de grapics automatisch op 2x high maar toen ging die in de auto stotteren, dus ik zet alles op low nog steeds hetzelfde probleem.

Dus ik ging zoeken hier op het forum en zag iets of framedrops, maar weet niet of dat het want ik heb zo;n beetje alle lines geprobeerd maar nog steeds hetzelfde probleem. Als ik gewone missies speel of gewoon loop gaat het spel vlekkenloos.

Het is trouwens niet zo dat er helemaal niet te rijden valt het is alleen vreselijk irritant,vooral tijdens missies.

Als nodig kan ik wel een filmpje maken van hoe dat eruit ziet...

Alvast bedankt!

specs :

358vtav.jpg

10qba7k.jpg

Videokaart specs :

35byp04.jpg

Bewerkt: door Skylight
Link to comment
Delen op andere websites

ik lees zelf heel vaak over dit probleem, en de manier omdeze te fixen is sterk af te raden, je zet namelijk de logging van windows uit, dus eventuele fouten kunnen niet opgespoort worden. Wil je het er toch opwagen zul je er even voor moeten googlen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...