Jump to content

speed-o-meter


kelwin

Recommended Posts

hallo iedereen.

ik heb op deze website: http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=404&start=28&orderBy=

een speedometer gevonden (de onderste), die ik wilde instaleren. ik heb een .asi loader die goed werkt, alleen de mod zelf werkt niet goed. ik heb het .asi bestandje in de hoofdmap van gta iv geinstaleerd maar hij werkt niet, want ik krijg steeds een error van de .DLL bestanden die ik ook in de hoofmap zet van gta iv.

Dus, kan iemand mij alstublieft helpen om die mod te laten werken.

MVG Kelwin :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je misschien eens zeggen wat er in die error staat?

gta iv fatal error WS10: xnet startup failed - please reboot your system and/or re-install the game 10093 203

Link to comment
Delen op andere websites

Heb eens gezocht op google en ben op een eventuele oplossing gebotst:

This error indicates that a problem has occurred with Microsoft Live.

Uninstall Live, then re-install Live.

Rockstar Toronto

Dus probeer je windows live te verwijderen en dan herinstaleren.

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Maar voor een .asi neem je gewoon dsound.dll voor online te kunnen en scripthook.dll .

Binkw32.dll zit al standaard in de GTA IV folder. En als je die vervangt of verwijderd uit die map start IV niet meer op. Alleszins zo gaat het bij mij.

Heb je dsound.dll in je map staan? Want normaal gezien is die fout te wijten aan iets van je GFWL maar als je dsound.dll in je map zet kan je online, anders niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar voor een .asi neem je gewoon dsound.dll voor online te kunnen en scripthook.dll .

Binkw32.dll zit al standaard in de GTA IV folder. En als je die vervangt of verwijderd uit die map start IV niet meer op. Alleszins zo gaat het bij mij.

Heb je dsound.dll in je map staan? Want normaal gezien is die fout te wijten aan iets van je GFWL maar als je dsound.dll in je map zet kan je online, anders niet.

ik heb dsound.dll in mijn gta iv hoofdmap staan

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...