Axelectric_ Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 (bewerkt) Hello there Wel ik ging zonet het SuperStar Cafe binnen @ The Triangle, normaal als je er even binnen bent verschijnt het icoontje op de radar (als je er nog nooit bent binnengeweest). Maar hier gebeurde dat niet In het andere SuperStar Cafe gebeurde dat wel. Heeft iemand een idee waarom? Bewerkt: 25 juni 2010 door Axelectric_ Reageren
Jarno91 Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 (bewerkt) Hier heb ik ook last van maar dan bij een paar burgershots Bewerkt: 25 juni 2010 door Jarno91 Reageren
jvj Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 De burgershot op Star Junction doet het niet... Probeer er eens eten te kopen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 De burgershot op Star Junction doet het niet... Probeer er eens eten te kopen. Zogoed als geen enkel Burger Shot's icoontje doet het bij mij hoor... Je moet ze gewoon weten liggen want het icoontje verschijnt gewoon nooit . Daarbij heb ik geen weet van het bestaan van een tweede SuperStar Café? :$ Reageren
Nissan Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Dat is het cafe waar je de vriendin van Jeff heen moet volgen . Verder kom je er niet in de Storyline, en als je even niet let op waar het ligt, ben je het net zo snel weer kwijt . Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 En je hebt er ook nog één bij Star Junction als ik me niet vergis. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 En je hebt er ook nog één bij Star Junction als ik me niet vergis. Het gaat over het SuperStar Café in Star Junction Reageren
The360box Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 De burgershot op Star Junction doet het niet... Probeer er eens eten te kopen. Zogoed als geen enkel Burger Shot's icoontje doet het bij mij hoor... Je moet ze gewoon weten liggen want het icoontje verschijnt gewoon nooit . Daarbij heb ik geen weet van het bestaan van een tweede SuperStar Café? :$ Als je er in gegeten hebt verschijnt deze bij mij op de Map, PS3 als Xdoos. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 En je hebt er ook nog één bij Star Junction als ik me niet vergis. Het gaat over het SuperStar Café in Star Junction Het ging over het Superstar café bij "The Triangle". Ze hadden het wel over een Burger Shot bij Star Junction. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Ze hadden het wel over een Burger Shot bij Star Junction. Je hebt wel iets meer Burger Shots dan dat hoor EoTR . Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 De burgershot op Star Junction doet het niet... Probeer er eens eten te kopen. Of snap ik je zin niet helemaal goed Hearv94? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Of snap ik je zin niet helemaal goed Hearv94? Ik had een keertje teveel SuperStar Cafe gelezen ipv Burger Shot . Reageren
vice infernusX Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 (bewerkt) Ik heb gelezen dat er 3 Superstar café's zijn (ik weet ook niet waar, misschien in het info-boekje van GTA IV) maar ik heb er pas 2 gevonden: Die ene in Lancaster(boven je safehouse aan albany ave en die ene in Star Junction. Weet iemand waar de 3e is @Hieronder: Oh... :$ Bewerkt: 27 juni 2010 door vice infernusX Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Er zijn er maar twee hoor . Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 27 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Dus... is er dan geen enkele manier om het icoontje te laten verschijnen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.