Jarno91 Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Nee want het is gewoon een foutje in het spel Reageren
FGras Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 bij mij verschijnt overal een icoontje. behalve net als bij jouw bij die ene superstar cafe. zal wel een foutje zijn. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Eerst wist ik niet eens dat er een Burgershot was dichtbij de bowlingbaan in Algonquin naast de pier. Toen ik hem ontdekte was ik wel verbaasd want er stond geen icoontje in de ingame map. Ik wou trouwens wel dat er meerdere restaurants waren in IV. Er zijn er volgens mij wel 3(of meer) die gesloten zijn(Cluckin Bell in Northwood) of vervallen (Burger shot in Cerveza Heights) Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 27 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 (bewerkt) bij mij verschijnt overal een icoontje. behalve net als bij jouw bij die ene superstar cafe. zal wel een foutje zijn. Hetzelfde hier Eerst wist ik niet eens dat er een Burgershot was dichtbij de bowlingbaan in Algonquin naast de pier. Toen ik hem ontdekte was ik wel verbaasd want er stond geen icoontje in de ingame map. Ik wou trouwens wel dat er meerdere restaurants waren in IV. Er zijn er volgens mij wel 3(of meer) die gesloten zijn(Cluckin Bell in Northwood) of vervallen (Burger shot in Cerveza Heights) Dat komt omdat je dat restaurant nog niet 'ontdekt' hebt. De eerste keer dat je er gaat zal er na een paar seconden, als je binnen bent, het icoontje verschijnen Bewerkt: 27 juni 2010 door Axelectric_ Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Maar kan je al die Burgershots niet terug vinden op die map die je bij GTA IV krijgt? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Natuurlijk kun je dat, e kunt ook gewoon de locaties uit je hoofd leren . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.