Geplaatst: 25 juni 201014 jaren comment_1679188 Hello there Wel ik ging zonet het SuperStar Cafe binnen @ The Triangle, normaal als je er even binnen bent verschijnt het icoontje op de radar (als je er nog nooit bent binnengeweest). Maar hier gebeurde dat niet In het andere SuperStar Cafe gebeurde dat wel. Heeft iemand een idee waarom? Bewerkt: 25 juni 201014 jaren door Axelectric_
Geplaatst: 27 juni 201014 jaren comment_1680250 bij mij verschijnt overal een icoontje. behalve net als bij jouw bij die ene superstar cafe. zal wel een foutje zijn.
Geplaatst: 27 juni 201014 jaren comment_1680533 Eerst wist ik niet eens dat er een Burgershot was dichtbij de bowlingbaan in Algonquin naast de pier. Toen ik hem ontdekte was ik wel verbaasd want er stond geen icoontje in de ingame map. Ik wou trouwens wel dat er meerdere restaurants waren in IV. Er zijn er volgens mij wel 3(of meer) die gesloten zijn(Cluckin Bell in Northwood) of vervallen (Burger shot in Cerveza Heights)
Geplaatst: 27 juni 201014 jaren Auteur comment_1680604 bij mij verschijnt overal een icoontje. behalve net als bij jouw bij die ene superstar cafe. zal wel een foutje zijn. Hetzelfde hier Eerst wist ik niet eens dat er een Burgershot was dichtbij de bowlingbaan in Algonquin naast de pier. Toen ik hem ontdekte was ik wel verbaasd want er stond geen icoontje in de ingame map. Ik wou trouwens wel dat er meerdere restaurants waren in IV. Er zijn er volgens mij wel 3(of meer) die gesloten zijn(Cluckin Bell in Northwood) of vervallen (Burger shot in Cerveza Heights) Dat komt omdat je dat restaurant nog niet 'ontdekt' hebt. De eerste keer dat je er gaat zal er na een paar seconden, als je binnen bent, het icoontje verschijnen Bewerkt: 27 juni 201014 jaren door Axelectric_
Geplaatst: 27 juni 201014 jaren comment_1680671 Maar kan je al die Burgershots niet terug vinden op die map die je bij GTA IV krijgt?
Geplaatst: 27 juni 201014 jaren comment_1680681 Natuurlijk kun je dat, e kunt ook gewoon de locaties uit je hoofd leren .
Hello there
Wel ik ging zonet het SuperStar Cafe binnen @ The Triangle, normaal als je er even binnen bent verschijnt het icoontje op de radar (als je er nog nooit bent binnengeweest). Maar hier gebeurde dat niet
In het andere SuperStar Cafe gebeurde dat wel.
Heeft iemand een idee waarom?
Bewerkt: door Axelectric_