Jump to content

SuperStar Cafe


Axelectric_

Recommended Posts

Eerst wist ik niet eens dat er een Burgershot was dichtbij de bowlingbaan in Algonquin naast de pier. Toen ik hem ontdekte was ik wel verbaasd want er stond geen icoontje in de ingame map. Ik wou trouwens wel dat er meerdere restaurants waren in IV. Er zijn er volgens mij wel 3(of meer) die gesloten zijn(Cluckin Bell in Northwood) of vervallen (Burger shot in Cerveza Heights) :(

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij verschijnt overal een icoontje. behalve net als bij jouw bij die ene superstar cafe.

zal wel een foutje zijn.

Hetzelfde hier ^_^

Eerst wist ik niet eens dat er een Burgershot was dichtbij de bowlingbaan in Algonquin naast de pier. Toen ik hem ontdekte was ik wel verbaasd want er stond geen icoontje in de ingame map. Ik wou trouwens wel dat er meerdere restaurants waren in IV. Er zijn er volgens mij wel 3(of meer) die gesloten zijn(Cluckin Bell in Northwood) of vervallen (Burger shot in Cerveza Heights) :(

Dat komt omdat je dat restaurant nog niet 'ontdekt' hebt. De eerste keer dat je er gaat zal er na een paar seconden, als je binnen bent, het icoontje verschijnen :tu:

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...