Mr.Boss Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Ik heb een forum en ik had een vraag hoe krijg ik die nederlandse taal te downloaden mij lukt het van geen kanten en die zoekfunctie heeft me ook niks verder gebracht Reageren
Mania-92 Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 Heb je zo'n kant en klaar forum? Of eentje die je in je database moet plaatsen? Reageren
X-Zero Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 hij heeft zo www.s.10invisionfree.com/nogwat. zo apperaat heeft hij en waar kun je dat downloaden.die nederlands talig . Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Ik heb een invision power board geinstalleerd iets met bbfree ofzo Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Ik heb ook zo'n forum, en ik heb al verschillende forums en topics gemaakt, maar er komt niks te staan :blink: :blink: Reageren
Timos Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Voor de nederlandse IPB moet je betalen, dit is niet veel, ik zou nog even wachten tot je forum wat groter is [ik neem aan dat hij nog niet zo heel groot is] en dan kan je nog altijd je forum nederlands maken. Er is wel iets te downloaden maar dat is illegaal en daar helpen we je hier niet aan. Voor de nederlandse IPB moet je dus betalen. Reageren
Time Fighter Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Voor de nederlandse IPB moet je betalen, dit is niet veel, ik zou nog even wachten tot je forum wat groter is [ik neem aan dat hij nog niet zo heel groot is] en dan kan je nog altijd je forum nederlands maken. Er is wel iets te downloaden maar dat is illegaal en daar helpen we je hier niet aan.Voor de nederlandse IPB moet je dus betalen. Nee hoor, je kan die forums gratis legaal krijgen. Je ka neen krijgen die je zelf moet instaleren, en er zij ner die al geïstaleert zijn. Reageren
-Niels- Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Ja, je hebt één voor betaling, en één die gratis is. Die had scott eerst ook... Reageren
Quatroking Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 OF je pikt wat IPB knoppen van andere nederlandse IPB forums en wisselt ze je om met die van jouw. (die engelse knoppen) dan heb je tenminste al het meeste nederlands. Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Ja, je hebt één voor betaling, en één die gratis is.Die had scott eerst ook... Ja maar welke hoe doe ik die erin ik heb net die nederlandse gedownload dus... waar plaats ik die in ? Reageren
-Niels- Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Dat moet je aan Scott vragen, hij is online onder de naam scott16. Ik heb daar verder geen verstand van. Één ding weet ik wel, je moet winrar hebben, om dat taalpakket te kunnen openen. Reageren
Time Fighter Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 Dat moet je aan Scott vragen, hij is online onder de naam scott16.Ik heb daar verder geen verstand van. Één ding weet ik wel, je moet winrar hebben, om dat taalpakket te kunnen openen. Scott had een ipb van invisionpower en zelf geïnstleert op lycos. Daar staat nederlands al op... Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2005 lycous hmm zegt me niks staat er standaard nederlands op ff Googlen kan ik dan ook een forum samenvatten met mn ouden een invision free met een invision power board Één ding weet ik wel, je moet winrar hebben, om dat taalpakket te kunnen openen. Een winwar ?? Reageren
MNC3 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 als je een IPB hebt op eigen host(server) dan kun je taalpakketen downloaden op invisionize mss is dit een bump, maar wil hebben Reageren
Scott16 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 De IPB die ik had was standaard al Nederlands. Je moet Winrar hebben om alles goed uit te pakken. Open het gedownloade bestand met winrar en sleep alle bestanden naar je FTP client. Dan zet hij alles op je 'host'. Ik gebruik Core FTP Lite, erg handig. Als je een account hebt bij Lycos vul je in: ftp.members.lycos.nl Je typt je gebruikersnaam en wachtwoord in en je bent op je host. Sleep alle zooi erop, chmod alles. Dan moet je het forum 'instaleren', zoals de database. Als je domeinnaam bijvoorbeeld is: www.members.lycos.nl/scott16, start je je internet browser op en typt: www.members.lycos.nl/scott16/sm_install.php. The script URL: htpt://members.lycos.nl/scott16 SQL Host: Kun je gewoon op localhost laten. SQL Database Name:xxx_nl_db. SQL Username: xxx. SQL Password: Je wachtwoord om in te loggen bij lycos SQL Table prefix: Kun je gewoon wit laten behalve als je meerde forums op een server installeert. Deze info is allemaal terug te vinden op lycos en je mailtje. Vul de rest van gegevens in en druk op proceed. Als de installatie klaar is krijg een "finish" link druk daarop en je komt bij je board. Als de instalatie succesvol is verlopen kun je je forum in gebruik nemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.