Jump to content

helicopter cirkelen


PeTrUcCi

Recommended Posts

Dag ik heb een vraag.Ik speel nu al een tijdje met de helicopter maar ik wil weten hoe ik moet cirkelen.Ik probeer van alles maar kom er niet uit,ik weet niet hoe ik dat moet doen op de xbox360 controler.Probeer van alles uit op de controler maar zonder succes dus moet ik bij deze om hulp vragen.

Alvast bedankt voor de hulp.

Link to comment
Delen op andere websites

Dag ik heb een vraag.Ik speel nu al een tijdje met de helicopter maar ik wil weten hoe ik moet cirkelen.Ik probeer van alles maar kom er niet uit,ik weet niet hoe ik dat moet doen op de xbox360 controler.Probeer van alles uit op de controler maar zonder succes dus moet ik bij deze om hulp vragen.

Alvast bedankt voor de hulp.

bedoel je gewoon ronddraaien?

dat moet je met de RB en LB doen

Link to comment
Delen op andere websites

Hier heb een voorbeeld op youtube gevonden.alleen rb of lb draait die gewoon rond maar dat bedoelde ik niet.Hier een filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=_Aayt9FrNCE

Als je kijkt tussen 3:23 en 4:00 minuut draait die om die auto heen hele tijd door het kan snel en langzaam.Nu is mijn engels niet echt goed maar hier word het wel uitgelegd.Wat ik eruit haal is naar voren sturen en dan rb of lb gebruiken maar als ik dat doe gaat dat maar een half rondje goed dus ik snap er niks van.Na een half rondje hangt de heli stil rond te draaien.Zou mooi zijn als iemand mij dit even heel duidelijk kan uitleggen.Of gamertag achter laten voeg ik je toe als je dit als een optie zou zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Combinatie van bank left/right, voorwaarts, en Rb en Lb... Vergt gewoon een hoop vaardigheid om zo te kunnen vliegen. Denk dat je bank left, voorwaards, en rb of lb moet gebruiken. Nogmaals: dit vergt wat oefening, en ik kan het zelf ook niet denk ik :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is inderdaad precies zoals de "instructeur" vertelt in de video, Myth. :tu: Een combinatie van je linker stick naar voren in combinatie met LB of RB.

Het is iets wat je op gevoel zal moeten gaan doen. Druk in ieder geval je stick niet vol naar voren, maar een klein beetje. Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is inderdaad precies zoals de "instructeur" vertelt in de video, Myth. :tu: Een combinatie van je linker stick naar voren in combinatie met LB of RB.

Het is iets wat je op gevoel zal moeten gaan doen. Druk in ieder geval je stick niet vol naar voren, maar een klein beetje. Succes.

Inderdaad. In het begin ging dit bij mij ook absoluut niet, maar na wat oefenen ging het steeds beter, en nu ben ik een van de beteren geworden. Gewoon lekker veel oefenen. Ik raad je aan om om de rode blokken in het midden van de landingsbaan te cirkelen. Als je dat lukt moet je proberen te schieten zodat je kogels op de doos blijven komen. Maar als je al kunt cirkelen kun je ook gewoon om echte mensen cirkelen. Of ze dat leuk vinden is op dat moment je eigen probleem. :puh: Maar je leert ook meteen hoe je moet ontwijken en hoe je sneller kunt killen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is inderdaad precies zoals de "instructeur" vertelt in de video, Myth. :tu: Een combinatie van je linker stick naar voren in combinatie met LB of RB.

Het is iets wat je op gevoel zal moeten gaan doen. Druk in ieder geval je stick niet vol naar voren, maar een klein beetje. Succes.

Inderdaad. In het begin ging dit bij mij ook absoluut niet, maar na wat oefenen ging het steeds beter, en nu ben ik een van de beteren geworden. Gewoon lekker veel oefenen. Ik raad je aan om om de rode blokken in het midden van de landingsbaan te cirkelen. Als je dat lukt moet je proberen te schieten zodat je kogels op de doos blijven komen. Maar als je al kunt cirkelen kun je ook gewoon om echte mensen cirkelen. Of ze dat leuk vinden is op dat moment je eigen probleem. :puh: Maar je leert ook meteen hoe je moet ontwijken en hoe je sneller kunt killen.

Ik speel GTA op de pc met gamepad, en het is dezelfde besturing als de controller van de xbox/ps3. Alleen neem ik altijd classic controls ipv standard controls. Bij de classic is het roteren van de heli spijtig genoeg niet ingesteld, alhoewel LB en RB vrij zijn in de heli :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik lb of rb gebruik gaat het een half rondje goed en als ik linker stick klein beetje naar voren doe zakt de helicopter naar beneden tot ik op de grond sta :?:N misschien iemand die zn gametag wil geven zodat ik die kan toevoegen????Iemand die helpen wil??? :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik lb of rb gebruik gaat het een half rondje goed en als ik linker stick klein beetje naar voren doe zakt de helicopter naar beneden tot ik op de grond sta :?:N misschien iemand die zn gametag wil geven zodat ik die kan toevoegen????Iemand die helpen wil??? :tu:

Stap bij mij maar in, show ik het je wel even, wel morgen middag dan.( en als mn router het doet)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nou je gas half indrukt. En die RB of LB steeds een tikje geeft. En je left stick voor de helft naar voren gaat het bijna automatisch. Daarna moet je een beetje spelen met alles. Zo doe ik het.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de pc werkt het zo: Stukje omhoog gaan, op de goede hoogte de omhoogknop loslaten.. Nu hou je vooral de hele tijd de knop om naar voren te gaan ingedrukt, en je drukt de rotate left knop vrij snel achter elkaar in... Bij Annihilator kan ik hem ingedrukt houden... Zodra je hoogte verliest druk je tegelijk ook op de "up" knop.. Ik had bank left en right eerst gebruikt in combinatie met de rest, maar na wat proberen merkte ik dat ik die eigenlijk helemaal niet nodig had.. Als je te ver naar voren begint te hangen laat je gewoon die forwards knop los(dus niet corrigeren door naar achter te gaan!)...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...