NickOwnage Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 (bewerkt) V1: V2: Ik heb hier héél erg me best op gedaan. De tekst en felheid konden niet beter want anders werd het of te lelijk of te fel. Rates & Comments zijn welkom! V3: Speciaal voor Anoukk Bewerkt: 29 juni 2010 door NickOwnage Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Ik heb hier héél erg me best op gedaan. Rates & Comments zijn welkom! Heel erg mooi gedaan Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Zie je dat lichtere eigenlijk wel? Is vuur,zelf gemaakt. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Ik vind het een te donkere sig eigelijk. Misschien ietsie pietsie verlichten? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Vind het eigenlijk helemaal niet zo mooi hoor, om te beginnen de tekst. Het is onduidelijk en niet leesbaar, een tekst moet aanwezig zijn en opvallen. Verder vind ik je signature erg donker en een beetje stijlloos. De licht effecten die je hebt gebruikt pakken niet echt goed uit, en voegen eigenlijk niet zoveel toe aan het geheel. Ook vind ik het erg aan de donkere kant, je had John Marston wel wat duidelijker kunnen neerzetten als je begrijpt wat ik bedoel. Nu weet ik dat dit één van je eerste creaties dus is het handig om hieraan te werken bij je volgende werken. Ik denk dat je het beste een aantal tutorials kunt volgen om vooruitgang te boeken. Dit resultaat is in mijn ogen niet veel bijzonders maar een begin. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Ik vind hem ook aan de donkere kant... Je ziet niet erg veel. En qua tekst zie ik allee 'NICKOW' en een deel van de letter 'N'. Voor de rest zie ik geen tekst... Wel kan ik concluderen dat het vuur mooi gemaakt is. Dit verdient tóch wel een 7/10. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Bedankt. Ik post ook nog wel ff de losse plaatjes die ik heb gebruikt. Reageren
Kloep Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Is vuur,zelf gemaakt. Bedankt. Ik post ook nog wel ff de losse plaatjes die ik heb gebruikt. Eerst zeg je dat je het vuur zelf hebt gemaakt, daarna post je een afbeelding die je hebt gebruikt? De sig is zoals al gemeld te donker. Probeer er meer een geheel van te maken, in plaats van op de ene plek licht, en op de andere plek veel te donker. Daarnaast is je tekst te onleesbaar, probeer deze te verduidelijken. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Ja, dat bedoelde ik ermee, V2 is al lichter. Als ik andere kleuren gebruik met de tekst dan past het er niet meer bij. Als ik de kleuren nog meer verander dat ie lichter wordt is ie té licht. Lichter krijg ik hem niet want dan wordt het plaatje nog onduidelijker. Reageren
flippie13 Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Heb je niet het origineel, daar delen van weggesneden zodat hij binnen de 500 x 150 px valt, daarna het vuur gepackt, die erover heen gezet, blend mode color/soft light/overlay en lagere opacity? Zo ziet die er wel uit vind ik, en ik vind hem niet mooi. Probeer meer effecten toe te voegen, en laat de effecten duidelijk worden Het is namelijk dat je er zelf bij zei dat het vuur was, anders had ik dat nog steeds niet gezien. 3/10... Reageren
Anoukk Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Probeer es het contrast wat minder :$ Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Speciaal voor jou. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.