paul007 Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Skate 3 Ontwikkelaar Electronic Arts Black Box Uitgever Electronic Arts Genre Extreme sports, skateboarden Platforms Xbox 360, PS3 Aantal spelers 1 en online functie Release 11-5-2010 Demo Beschikbaar op Xbox Live Marketplace en Playstation Network Tot mijn grote verbazing ben ik nog geen topic tegengekomen over Skate 3. Dus bij deze een gloednieuw topic over Skate 3! Skate 3 is het vervolg op Skate 2. Je speelt eigenlijk al als een pro skater en je hebt het helemaal gemaakt. In Skate 3 ga je voor jezelf beginnen met als doel 1 000 000 skateboards te verkopen om zo groot mogelijk te worden. Dit alles doe je in de fictieve stad Port Caverton dat is opgedeeld in drie gebieden: Industrial, University en Downtown. Je voltooid verschillende challenges om je eigen crew te vormen en zo steeds verder te komen. Naast een paar nieuwe tricks kun je in Skate 3 ook je eigen park bouwen en die met de community delen. Kortom: Skate 3 is tot nu toe het uitgebreidste skateboard-spel op de markt. Laat me even weten of jullie Skate 3 hebben of van plan zijn om te kopen. Ik heb namelijk het gevoel dat ik de enige ben met Skate 3 maar ik raad het zeker aan iedereen aan! Cheers paul007 PS: Aan Kai-Shockwave: ik hoop dat je het niet erg vind dat ik de lay-out van het begin van de post van jouw Fifa 11 topic gejat heb. Ik ben een beetje lui daarvoor, tja... ik heb ook vakantie hè? >>> Door Kai-ShockWave: Dat formuliertje is juist verplicht, zie hier. Dus ik ben alleen maar blij. <<< Reageren
paul007 Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Whow is er serieus niemand die Skate 3 in huis heeft gehaald? :O Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Ik wil hem misschien kopen, is ie erg leuk? Reageren
paul007 Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Ik wil hem misschien kopen, is ie erg leuk? Ik kan hem je zeker aan raden! Er zit genoeg uitdaging in en het feit dat je zelf je skatepark kan bouwen is supertof! Ik ben er helemaal weg van, zeker sinds ik al die FPS's en actie spellen die ik heb nu wel zat ben. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Ik wil hem misschien kopen, is ie erg leuk? Je kunt ook gewoon wat reviews gaan lezen op internet. OT: Ik hou niet zo erg van skate en alles wat er omheen zit. Een vriend van mij heeft hem, dus ga ik denk daar eens een keer proberen. Reageren
Dakendak Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Ik koop hem als hij wat afgeprijst is;Zit krap bij kas. Ik heb de demo wel, en die vind ik echt leuk. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Ik koop hem als hij wat afgeprijst is;Zit krap bij kas. Ik heb de demo wel, en die vind ik echt leuk. Inderdaad, ik wil hem niet voor de volle 40 euro kopen. Reageren
Dakendak Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Alleen werkt de video editor barslecht. Reageren
paul007 Geplaatst: 20 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Alleen werkt de video editor barslecht. De video editor werkt prima hoor! Je kan er echt leuke filmpjes mee maken! In de volledge versie heb je ook nog de geavanceerde camera-standpunten waardoor je nog meer mogelijkheden hebt! Cheers paul007 PS: Jeeeuu! Ik heb de platina trofee! Reageren
MrKooKie Geplaatst: 13 september 2010 Rapport Geplaatst: 13 september 2010 Is er hier iemand gëinterreseerd in het behalen van de '6 man team freeskate' trophy voor de PS3? Het komt er op neer dat je met 6 man uit hetzelfde team een freeskate activiteit moet halen. PSN is 'fsRotterdam'. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 13 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2010 Ey, ik heb sinds kort Skate 3 Maar nu heb ik een raar probleempje wat waarschijnlijk aan mij ligt, Als ik een double kickflip of heelflip wil doen, dan lukt dat soms, maar vaak ook niet. Terwijl ik toch echt R3 blijft vasthouden. Moet je nog iets doen ofzo EDIT: Laat maar, ik weet het al Maar echt, vette game ! Geen spijt van de aankoop. >>> Door Visser23: 2 berichten samengevoegd. Gebruik volgende keer de 'bewerk'-knop s.v.p. <<< Reageren
GolfG60 Geplaatst: 12 juni 2011 Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 Heeft iemand deze game voor de PS3? Ik wil namelijk graag de online trophy's halen, en heb daarvoor iemand nodig. Laat het maar in dit topic weten of via een PB, thanks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.