Vinnie Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Beste gtagammers ik heb sinds kort gta sa en ik wil Cesar Vialpando halen maar het lukt niet ik weet b.v niet hoe je schuin naar beneden gaat en hoe je zo 2x snel achterelkaar doet wie kan me helpen Mvg vinnie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 moet je bij options en dan contrals bij special contrals doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinnie Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Ok maar voor schuin staat er niet :s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 moet je ze tegelijk in de drukken volgens mij (schuin naar beneden links) is naar links en naar beneden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinnie Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Het lukt nu wel maar ik kom niet hoger als de 500 punten :s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 beter timen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Of beter zoeken, hier zijn al 1000000 topic's over. maar ik vond hme ook hel moeilijk en heb hem ook niet gehaald, ik heb hem iemand anders laten doen (he Dragonmaster). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimpsta Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 ik deed m in een keer... maakt mij dat dan goed? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robko Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 :o wie wil deze voor mij doen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 mij lukte het ook niet maar de rest had ik wel goed dus ik had hem wel gehaald. je moet gewoon zoveel mogelijk goed doen. :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 De schuine zijn bijv. (8+6) Dan ga je schuin omhoog naar rechts! naar links is dan (8+4) links naar beneden is (4+2) rechts naar beneden is (6+2)! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
r0b!n Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 probeer de toetsen gewoon in te drukken als het pijltje in het rondje is dan krijg je de meeste punten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) Ik heb net nog voor de lol die lowrider missie gedaan; Ik had 15000 punten . EDIT: Het waren er maar 13050 Bewerkt: 2 juli 2005 door Fireman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ik heb net nog voor de lol die lowrider missie gedaan; Ik had 15000 punten . Hoe kan je in hemelsnaam 15000 punten halen?? Mijn max is rond de 4000. Ik ga eens kijken of je dat nergens in Stats kan vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ik heb de controls gwoon ff verandert (aleen voor de missie) dat je de hydraulics gebruikt met de pijltjestoetsen, als je de missie gedaan hebt doe je het gewoon weer terug. Het tempo is veel langzamer dan bij ''Life's a beach'' dus dat is dan best wel te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.