denzijl Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 hij is zo simpel die missieen niet slecht bedoeld maar ik snap niet hoe je hem niet kan halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stolwijkboy Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Op de xbox lukte het bij mij in 1 keer.. Op de pc moest ik hem ook bij een vriend doen.. wist ook eerst niet dat je ze alle 2 ik moest drukken voor schuin. Maar daarna lukte het wel in 1 keer.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 ik had oook een hoge waarde 23.500 mar het scheelde net Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BlackD Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 ik dee er ook lang over. gewoon goed timen das alles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Huib Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 als je eerst veel in die dance clubs gaat oeffenen kom je ook een heel eind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LuuS Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 als je dit hebt gedaan, belt die vriend van je zusje je op voor een race.. deze staat echter niet bij de missies in de walkthrough.. en de race wilt me niet echt lukken.. moet je aan deze race deelnemen om verder te komen of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 als je eerst veel in die dance clubs gaat oeffenen kom je ook een heel eind Je bedoelt waarschijn "life is a beach". @luus:Je moet deze race winnen maar als je veel oefent dan ken je de weg een beetje uit het hoofd en kan je bochten goed inschatten en dan zal het lukken. Try it en see it. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 als je dit hebt gedaan, belt die vriend van je zusje je op voor een race.. deze staat echter niet bij de missies in de walkthrough..en de race wilt me niet echt lukken.. moet je aan deze race deelnemen om verder te komen of niet? ik zie hem toch wel staan kijk maar is hier . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LuuS Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 ik zie hem toch wel staan kijk maar is hier . :o wist niet dat dat die was :$ sorry, maar bedankt allebei Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
globekiller Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 weet iemand hoe je die misie moet doen op de ps2?? bedank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 weet iemand hoe je die misie moet doen op de ps2?? bedank Kijk ff in de Walktrough... daar staat alles in... B.T.W.: Je moet met die Lowriders geen Handrem door de bocht gebruiken, want dan kan het zijn dat je slipt of omslaat... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LuuS Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 weet iemand hoe je die misie moet doen op de ps2?? bedank Kijk ff in de Walktrough... daar staat alles in... B.T.W.: Je moet met die Lowriders geen Handrem door de bocht gebruiken, want dan kan het zijn dat je slipt of omslaat... wow bedankt !! B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.