Mr-Triple-X Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2010 Hallo, waar in heel Liberty City kan je het duurste pak kopen? Ik wil het graag hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2010 Hallo, waar in heel Liberty City kan je het duurste pak kopen? Ik wil het graag hebben. In Perseus natuurlijk. Je kan daar een of ander zwart pak kopen van 2000$ en een witte van 2000$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr-Triple-X Geplaatst: 25 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2010 (bewerkt) Hallo, waar in heel Liberty City kan je het duurste pak kopen? Ik wil het graag hebben. In Perseus natuurlijk. Je kan daar een of ander zwart pak kopen van 2000$ en een witte van 2000$ Hmm. Dan moet ik daar nog eens gaan kijken. Maar ik had volgens mij ook gehoord dat er 1 van $3000 te koop is? En is er voor dat pak ook een bepaald moment waarop je het kan gaan kopen of kan het altijd? Bewerkt: 25 juni 2010 door Mr-Triple-X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2010 Hallo, waar in heel Liberty City kan je het duurste pak kopen? Ik wil het graag hebben. In Perseus natuurlijk. Je kan daar een of ander zwart pak kopen van 2000$ en een witte van 2000$ Hmm. Dan moet ik daar nog eens gaan kijken. Maar ik had volgens mij ook gehoord dat er 1 van $3000 te koop is? En is er voor dat pak ook een bepaald moment waarop je het kan gaan kopen of kan het altijd? Altijd, vanaf hij toegankelijk is. Ik koop gewoon altijd alle mogelijk kleren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr-Triple-X Geplaatst: 26 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2010 Ik koop altijd een pak, want dat vind ik gewoon mooi en chique. En het staat Niko ook wel imo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2010 Op WikiGTA staan alle pakjes met hun prijzen, jongens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.