Jump to content

Springboard Apple iPhone 3G


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Hoi!

Volgens de nieuwe firmware-informatie zou je net als bij de iPhone 4 een achtergrond kunnen krijgen in het springboard menu (scherm waarbij alle iconen staan). Nou wil ik dat ook, maar hóe kun je dat wijzigen? Ik zie het namelijk niet bij de instellingen... :N

Mvg,

Grand Theft Auto TOM

PS: die nieuwe firmware is echt geslaagd! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi!

Volgens de nieuwe firmware-informatie zou je net als bij de iPhone 4 een achtergrond kunnen krijgen in het springboard menu (scherm waarbij alle iconen staan). Nou wil ik dat ook, maar hóe kun je dat wijzigen? Ik zie het namelijk niet bij de instellingen... :N

Mvg,

Grand Theft Auto TOM

PS: die nieuwe firmware is echt geslaagd! :puh:

Ik heb die firmware ook. Ga naar Instellingen>Achtergrond>Beginscherm>Achtergrond>1ste aanklikken die is op elke iPhone 4 standaard is.

Link to comment
Delen op andere websites

@Isic: Op deze manier kan het bij mij alleen:

Instellingen >>> Achtergrond >>> Achtergrond >>> Selecteren van achtergrond

@.Senne: Nee, dat staat er niet bij... Er staan alleen maar de keuzes van de vorige firmwares.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

@Isic: Op deze manier kan het bij mij alleen:

Instellingen >>> Achtergrond >>> Achtergrond >>> Selecteren van achtergrond

@.Senne: Nee, dat staat er niet bij... Er staan alleen maar de keuzes van de vorige firmwares.

Is iPhone 3G of 3GS? Kan namelijk alleen bij 3GS volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

@Isic: Op deze manier kan het bij mij alleen:

Instellingen >>> Achtergrond >>> Achtergrond >>> Selecteren van achtergrond

@.Senne: Nee, dat staat er niet bij... Er staan alleen maar de keuzes van de vorige firmwares.

Is iPhone 3G of 3GS? Kan namelijk alleen bij 3GS volgens mij.

3G heb ik.

Link to comment
Delen op andere websites

@Isic: Op deze manier kan het bij mij alleen:

Instellingen >>> Achtergrond >>> Achtergrond >>> Selecteren van achtergrond

@.Senne: Nee, dat staat er niet bij... Er staan alleen maar de keuzes van de vorige firmwares.

Is iPhone 3G of 3GS? Kan namelijk alleen bij 3GS volgens mij.

3G heb ik.

Dan zal waarschijnlijk niet gaan, moet ik zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

@Isic: Op deze manier kan het bij mij alleen:

Instellingen >>> Achtergrond >>> Achtergrond >>> Selecteren van achtergrond

@.Senne: Nee, dat staat er niet bij... Er staan alleen maar de keuzes van de vorige firmwares.

Is iPhone 3G of 3GS? Kan namelijk alleen bij 3GS volgens mij.

3G heb ik.

Dan zal waarschijnlijk niet gaan, moet ik zeggen.

Raar, want op de Apple site staat toch dit:

Beginscherm

achtergrond

Je kunt de achtergrond van het beginscherm wijzigen.

Lees maar op de site: Apple - iPhone - Nieuwe software update en dan Beginscherm achtergrond.

En het lijkt me (want dat staat op de site) dat het enigste nieuwtje wat niet werkt op beperkte iPhones is Multitasking... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat inderdaad alleen bij dat Multitasking niet mogelijk is op de 3G, maar wat ik wel raar vind is dat de foto's rechts van het kadertje 'Compatibiliteit' de Iphone 3GS en de Iphone 4 wel met foto op de achtergrond staan, en de Iphone 3G niet. Als het er overigens niet bij staat op de manier waarop Apple hem zelf beschrijft (die jij dus zelf aangeeft) dan is het hoogstwaarschijnlijk niet mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Op het iPhone Forum vroeg iemand eigenlijk hetzelfde en een moderator vertelde dat het mogelijk is met ee jailbreak en ik ben van plan mijn iPhone dan dus maar te gaan jailbreak, maar mijn vraag is dan weer: is het veilig? Op welke site staat een download voor een jailbreak etc?

Link to comment
Delen op andere websites

Op het iPhone Forum vroeg iemand eigenlijk hetzelfde en een moderator vertelde dat het mogelijk is met ee jailbreak en ik ben van plan mijn iPhone dan dus maar te gaan jailbreak, maar mijn vraag is dan weer: is het veilig? Op welke site staat een download voor een jailbreak etc?

Jailbreaken is illegaal en mag helaas dus niet op dit forum worden bespoken.

Houd overigens wel in het achterhoofd dat jailbreaken illegaal is en dat hierdoor ook je garantie vervalt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet kan je je iPhone gewoon simpel herstellen via een back-up waardoor je garantie niet vervalt, maar dit weet ik niet zeker (heb geen Apple crap) en mogen wij verder niet op ingaan. Helaas pindakaas dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Op het iPhone Forum vroeg iemand eigenlijk hetzelfde en een moderator vertelde dat het mogelijk is met ee jailbreak en ik ben van plan mijn iPhone dan dus maar te gaan jailbreak, maar mijn vraag is dan weer: is het veilig? Op welke site staat een download voor een jailbreak etc?

Jailbreaken is illegaal en mag helaas dus niet op dit forum worden bespoken.

Houd overigens wel in het achterhoofd dat jailbreaken illegaal is en dat hierdoor ook je garantie vervalt.

Damn... :7 Is er dan dus geen andere optie? Ik heb het trouwens voor de zekerheid maar op dat forum gevraagd in de hoop dat iemand een (beter) antwoord kan geven. Toch bedankt voor de hulp. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...