flippie13 Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 -weggeveegd- Onze keus is nu gevallen op de Sony DSC-HX1, heeft iemand hier ervaring mee? Reageren
iFire Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Heb de zelfde ik vind toch een geweldig ding Heb al mooie panoramafoto's mee gemaakt Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Ik vond niet zo direct een topic hierover dus plaats ik mijn bericht maar in dit topic. Ik ben ook op zoek naar een nieuwe camera, maar ik twijfel tussen 3 types. Mijn prijsklassen ligt tussen de 250 en de 400 euro. Sony DSC H55 Sony DSC HX5 Sony DSC-HX1 Misschien dat iemand die hier wat verstand van heeft me kan helpen. Reageren
commando Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 ik heb het nooit zo op foto toestellen van Sony... ik neem liever Canon of fujifilm heb nu deze van 10,3 Mp, die vind ik prima... Reageren
djaeo Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 canon? wat dacht je van nikon. nikon is het beste camera merk wat er particulier te koop is!! alleen duur.. Reageren
Wesley Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 ik heb het nooit zo op foto toestellen van Sony... ik neem liever Canon of fujifilm *foto van camera* heb nu deze van 10,3 Mp, die vind ik prima... Ja precies, ik heb al een tijdje een canon. Bevalt me echt het beste! Enige nadeel is bij mijn, als je lekker ver wilt zoomen, dan moet je ook een vrij goede lens hebben Hier een plaatje van mijn camera: Reageren
Cilly Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 @Hierboven: Omg, wat een lens. Overcompensatie? OT: Mijn pa heeft een canon EOS 60D. Belachelijk duur, maakt wel mooie foto's! Ik moet het doen met een Sony Cybershot, prima voor recreatief gebruik, maar voor binnen is ie prut. En daar komt bij dat kwaliteit van foto's niet alleen afhangt van de camera maar ook van de fotograaf. Reageren
Wesley Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 @Hierboven: Omg, wat een lens. Overcompensatie? Nah, ben wel zo'n lens nodig. Aangezien ik een straaljager spotter ben, om dan fijne platen te maken kan ik het beste een lens hebben die gewoon lekker ver kan zoomen. Reageren
Cilly Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Gelukkig maar dat het geen overcompensatie is... Maarûh: Leuke gadget, dat wel! Neemt dat nou veel tijd in beslag? Straaljagerspotten? (Sorry, compleet off topic ) Reageren
j0uk3 Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Ik vond niet zo direct een topic hierover dus plaats ik mijn bericht maar in dit topic. Ik ben ook op zoek naar een nieuwe camera, maar ik twijfel tussen 3 types. Mijn prijsklassen ligt tussen de 250 en de 400 euro. Sony DSC H55 Sony DSC HX5 Sony DSC-HX1 Misschien dat iemand die hier wat verstand van heeft me kan helpen. Klik Lijkt me wel goed Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Op verzoek bij deze dit topic omgedoopt tot het Fotografie topic. Reageren
GTA-top Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Dan zou ik toch echt Hier heen gaan Reageren
Cheers. Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 heeft een mooie canon Reageren
j0uk3 Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 (bewerkt) Weet iemand een goede camera om mee te beginnen? (onder de €300,-) Dacht zelf aan een Nikon P100. Ik zoek een camera om mee te filmen, |liefst ook slo-mo functie (60 fps minimaal). Maar ik wil ook foto's maken die toch weer heel erg gefocust zijn op kleine dingen zoals een Kever die op een blaadje zit bijv en dan veel details. Het hoeft niet een handzaam ding te zijn, en ik wil er eigenlijk wel minimaal een jaar mee vooruit kunnen. Daarna kijk ik of ik verder wil met fotografie en koop ik mss een betere. Bewerkt: 17 december 2010 door j0uk3 Reageren
jellemuis Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Geplaatst: 21 december 2010 aaaah tussen nu en donderdag komt me canon eos500D + Canon 18-55 IS en Tamron70-300mm + tas + geheugenkaart en dan krijg ik voor kerst nog een flitser waarschijnlijk, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.