Jump to content

Fotografie


flippie13

Recommended Posts

We hebben nog niet zo heel lang de Sony a33 met standaard 18-55mm lens. Sinds kort een 55-200mm lens aangeschaft. Maakt hele mooie foto's moet ik zeggen, in tegenstelling van wat ik altijd gewend was. Nu heb ik al veel meer zin om mooie kiekjes te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou een Fujifilm HS-10 kopen voor 309,-

Nu kijk ik nog eens op internet en nu kost hij 400,-!!! en er staat bij: Van 450,- naar 400,-!

Hoe naaiend is dat? ik had special PRECIES genoeg geld opzij gelegd om hem te kopen en nu is hij dus duurder :7

Heb net mijn vuurwerkbestellijst maar ingeleverd, aangezien hij nu niet eens meer LEVERBAAR is :7 #%^$#%2

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou een Fujifilm HS-10 kopen voor 309,-

Nu kijk ik nog eens op internet en nu kost hij 400,-!!! en er staat bij: Van 450,- naar 400,-!

Hoe naaiend is dat? ik had special PRECIES genoeg geld opzij gelegd om hem te kopen en nu is hij dus duurder :7

Heb net mijn vuurwerkbestellijst maar ingeleverd, aangezien hij nu niet eens meer LEVERBAAR is :7 #%^$#%2

Pricewatch :bier: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou een Fujifilm HS-10 kopen voor 309,-

Nu kijk ik nog eens op internet en nu kost hij 400,-!!! en er staat bij: Van 450,- naar 400,-!

Hoe naaiend is dat? ik had special PRECIES genoeg geld opzij gelegd om hem te kopen en nu is hij dus duurder :7

Heb net mijn vuurwerkbestellijst maar ingeleverd, aangezien hij nu niet eens meer LEVERBAAR is :7 #%^$#%2

Pricewatch :bier: .

Weet ik maar ik koop liever een camera in de winkel, ik heb al heel vaak gekloot met online winkelen gehad en dat vermijd ik dus.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

canon?

wat dacht je van nikon. nikon is het beste camera merk wat er particulier te koop is!! :D

alleen duur.. :{

inderdaad, dat is ook een goed merk... het is altijd al een battle tussen canon en nikon :puh:

3177722200_9d11437ae2_o.jpg

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

We hebben nog niet zo heel lang de Sony a33 met standaard 18-55mm lens. Sinds kort een 55-200mm lens aangeschaft. Maakt hele mooie foto's moet ik zeggen, in tegenstelling van wat ik altijd gewend was. Nu heb ik al veel meer zin om mooie kiekjes te maken.

Het word wel steeds simpeler om foto's te nemen zeg :(

Waar is de tijd gebleven dat je nog alleen maar fotos kon nemen met je camera xD

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...